پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

التماس دعا

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۰۱ ب.ظ

آقا برای من دعا کنید!

 

اوضاعم خیلی خراب شده! الان دارم به خودم میخندم!

 

راستش شدم مثل این کسایی که واقعا یه عزیزشون رو از دست دادن!

 

میدونید من دقیقا واکنش سوگ رو میشناسم و همون حالتا رو دارم بروز میدم!

 

 

 

دیشب کاملا واضح تمرکز نداشتم! بعد چند بار که اسم یکی از دوستام رو پرسیدم بازم یادم میرفت!!

 

 تا این که اخرین بار با نشون گذاشتن یادم موند اولش که اصلا یادم میرفت که اسمشو پرسیدم قبلا!!!!!

 

الانم اومدم یه شماره ای رو توی تلگرام وارد کنم یکی دیگه رو زدم!!!!!!!!!!!!!! :))))))

 

حالم خرابه! :)))))))))

 

دارم سعی میکنم با کار زیاد یکم خودمو کنترل کنم...

 

دارم تحمل میکنم که عقلانی رفتار کنم و این برام یکم سخته اخه من خیلی با خودم مثل بچه ها رفتار می کردم...

 

واقعا التماس دعا دارم ازتون!

 

 

 

خوب میشم میدونم... قدم اول همیشه سخته. وقتی خاکش کنی تا چهل روز سخته بعدش خاک سردی میاره...

 

خصلت خاک سرد و خشک همینه که دل کندن رو اسون میکنه...

 

 

 

 

 

 

بعدا نوشت: داشتم این ویس رو گوش میکردم گفتم شما هم گوش بدید...

 

 

 

۹۴/۱۱/۲۰
پرواز سپید

نظرات  (۱۳)

۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۰ مهنا احمدی
ان شاالله حال واوضاعتون بهتربشه:))
پاسخ:
ممنونم
میدونید اوضاع بیرونی بهتر شده تازه داره روح و بدم چیزایی که پس میزدم رو بروز میده. تازه دارم ناله های وجودمو میشنوم انگار...
قبلش حواسم به خوودم نبوده!
اما بدجور ضعیف شدم...
میدوندی ماها نمیدونیم که با کارامون چه بلایی سرخودمون میاریم.
انگار بعضی رفتارام حالمو بد کرده...
دلت شاد(:
پاسخ:
:)
نمیدونم شادم یا نه دارم به حال خودم گریه میکنم یا میخندم ولی برای منی که همیشه به شدت برونگرا بودم این حد از دورنگرایی عجیبه!
سلام مواظب خودت باش
الهی به خواستت برسی
زیاد خودتو مشغول نکن فکر کنم تلاش کنی بهتر باشه برات
الهی زنده باشی به حیات طیبه الهی
پاسخ:
سلام
:)
ممنونم
حیات طیبه الهی..خیلی دلنشینه اسمش.. خدا کنه...
دارم عمود به فرق سر دلم میزنم...
له شده دلم...
دارم کار میکنم . هی خودمو مشغول دور و برم میکنم...
سعی میکنم با مشغولیت ها یکم اروم بشم. بالاخره اونقدر نفسم قدرت نداره که هم توجهم به خواسته دلم باشه و هم جلوشو بگیرم...
اما هنوز لامصب بدجور جولون میده...
از شما هم التماس دعا.
پاسخ:
چشم
ولی الان احساس میکنم رها شدم
احساس میکنم عموم رهام کرده...
دعای یه رها شده تنها توی یه کویر توی یه شب تاریک که حتی نمیدونه به کدوم سمت باید دست دراز کنه!
نمیدونم به نظرتون دعای همچین آدمی قبوله؟!
شما که به خانوم ارادت دارید به مادرم بگید احساس یتیمی دارم...
بدجووورررر...
کاش مادرم بود و کتک میزد اما بود...
کاش پدرم بود و سرم فریاد میزد اما بود...
دلم میخواد ناله کنم و داد بزنم توی نبودن مادرم..
اما
الان شبه..
قراره مدفن مادر لو نره...
باید توی دلم خون جگر بخورم...
باید استین به دندون بکشم....
اگه بلند گریه کنم کار پدرم سخت میشه...
آاخخخخخخخخخ
جای من گریه کنید..
آخخخخ
غم وتنهایی کل تاریخ انگار روی دلم سنگینی میکنه....
تمام تنهایی ای که شیعه کشید و من میدونم حالم جز با اومدن آقا دست کشیدن به سرم خوب نمیشه...
بیاد دست به سرم بکشه تا هوش و حواس و عقل برگرده...
شما هم برام خیلی دعا کنید...
اگر بخوام این غم رو بروز بدم میمیرم...

ـ چی میخوای مســــلمم ؟!

+ دل تنگ  ِ رفتنم ...

ـ مسلم، دلش رو تو مشت حسین گذاشت و رفت کوفه . دیگه دلی نداشت که تو غربت کوفه بمیره یا تنگ بشه . اگر مسلمی  چرا تسلیم نیستی ؟ اگر دل دادی چرا بیدل نیستی؟

+ دلم گرفته مرتضی ! این همه چراغ ، توی این شهر ، هیچ کدوم چشمامو روشن نمیکنه ! ... این همه چشم توی این شهر ، هیچ کدوم دلمو گرم نمیکنه ... مرتضی ! اینجا همه میدون که زنده بمونن ، هیچکس نمیدوه که زندگی کنه ، این شهر همش شده زمیـــــــن ، دیگه آسمونی نداره این شهر... من دلم آسمون میخواد مرتضی ...آسمــــــ ـون ...

- وقتی دلت آسمون داشته باشه ، چه تو چاه کنعان باشی ، چه تو زندان هارون ، آسمون آبی بالا سرته !

آخه از کجا این آسمون رو پیدا کنم ؟

- فقط چشماتو باز کن ... تا آسمون چشمای صاحبتو بالا سرت ببینی... زمین و آسمون از چشمهای اون نور میگیرن ...چشماتو رو خودت ببند مسلم ... !

پاسخ:
حسینـــ وااااییییی
حسیینــــــــــ وااااییییییی

گه گهی یاد کن به دشنامم
سخن تلخ از تو شیرین است

بنوازی و پس بیازاری
آخر ای دوست این چه آیین است؟

روز اول که دیدمت گفتم
آن که روزم سیه کند این است

روز اول که به استاد سپردند مرا
دیگران را هنر آموخت مرا مجنون کرد...

حسینــــــــــ وااااییییی



همیشه همینه
باید رها کرد...
همیشه اخرش به همین جا می رسه:
موتوا قبل ان تموتوا
اما...
روی یک بدن مگر چندتا نعل جا می شود؟....
چقد غمگین.... 
ان شاء الله شرایطتون رو به راه شه.... 
پاسخ:
میشه. همیشه و همه جا خدا هست و حالمون هم به مرحمت خودش رو به راه میکنه!
مطمئنم به مهربونی خدا...
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۵ سیده ترمه موسوی
محتاجیم
شما هم ما رو دعا کنید :) 
پاسخ:
حتما! البته اگر قابل باشم!
:)
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۳۹ سیده ترمه موسوی
«دعای یه رها شده تنها توی یه کویر توی یه شب تاریک که حتی نمیدونه به کدوم سمت باید دست دراز کنه!
نمیدونم به نظرتون دعای همچین آدمی قبوله؟! «

خدا را در کجا یافتی؟! 
در دلهای شکسته! 
حدیث نبوی ست.... 
پاسخ:
:)
ممنونم!
واقعا لازم داشتم به خدا و بزرگیش و بودنش توی دلم...
سلام خاله
امیدوارم حالتون خوب بشود

پاسخ:
سلام علی آقا!

خووب میشه حتما!
خدا هست و هوای ما رو داره هر چقدرم که کوچیک باشیم!
:)
سلام
چرا این مطلب در ابتدای صفحه نیست؟
تازه دیدمش

یا مقلب القلوب والابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحال و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

خدا حالتون رو متحول کنه به احسن حال
پاسخ:
سلام
چون اون مطلبی که برای دستورات رهبری و وصیت نامه شهید بود پین شده بالای صفحه
چون کارمون و جهادمون واجبتر از احوالات شخصی منه!
من در مقابل اسلام و انقلاب چیزی نیستم!

واقعا ممنون از دعاتون!
خیلی برام دعا کنید!
البته الان بهترم!

خدا که خیلی خوبه...دوستش دارم
این روز ها هممیگذره....
امیترم هر چه زودتر حال و هوات خوب خوب شه
پاسخ:
ممنونم. بله میگذره چون میدونم که میگذره دارم هنوز تلاش میکنم
خدا همیشه هوای ما ها رو داره!
به خودم امیدوار نباشم و به روزگار...
اما به خدا امید دارم! خیلیییی...
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۳۴ مهدی ابوفاطمه
همه همینجوری شدیم
...
برای هم دعا کنیم همه باهم
موفق و سربلند باشید
پاسخ:
بله خیلی از دوستانم این طوری شدن.
الهی که دلمون زودتر شاد بشه! دلمون سبک بشه و نورانی
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۴۵ مــ. مشرقی
امیدوارم حالتون خوب بشه.
ولی اگه تمرکز ندارید بهتر نیست زیاد کار نکنید؟
خستگی بیشتر میشه!
پاسخ:
ممنونم
برای کار تمرکز دارم.
اما برای چیزای عادی روزمره تمرکز ندارم. و اگه به کار نرسم کلا ذهنم پریشون میشه
البته امروز بهترم.

خسته نیستم حالت پریشونی داشتم. حالت گرفتگی... نمیدونم چه جوری توضیح بدم.
فقط برام دعا کنید. ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">