پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

آقاجان

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۳۶ ق.ظ


در نامه ای که از حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) روایت شده چنین آمده است:
و بسیار دعا کنید برای تعجیل فرج؛ که فرج شما در آن است.1
...من البته مایه ایمنی اهل زمین هستم همچنان که ستارگان مایه ایمنی اهل آسمانند؛ پس از آن چه برای شما فایده ای ندارد مپرسیدو برای آگاه شدن از ان چه تکلیف ندارید خود را به زحمت میندازید؛ و بسیار دعا کنید برای تعجیل فرج که فرج شما در ان است...2



*******************

آقا جان در همه تاریکی های دنیایی که بدون شما بیشتر به قبر می ماند، دلم خوش نور خورشید محبت شماست؛ که بر قلب سرد یخ زده ام از محنت زمانه، می تابد و با گرما و حرارت قدسی اش تمام پلیدی ها و دلسردی ها را در مسیر جهاد و تلاش برای رضایت شما، آب می کند! که آب نه... بخار می کند...نیست... نابود...! هیچ از آن سردی و یخ زدگی نمی ماند؛ اگر من به سوی شما، خورشید عالمتاب، حرکت کنم!
دوستت دارم آقای زیبایم! و برای در آمدنت از پشت ابر غیبت روز و شب که نه هر لحظه به درگاه خدای متعال ندبه و ناله می کنم! تو را می خواهم سرور مهربانم! تو را میخوانم جانانم...




به نقل از کتاب مکیال المکارم: 1/356.

1.  کمال الدین: 2/485؛ و احتجاج:2/284.

2.  کمال الدین: 2/485؛ و بحار الانوار52/92.



پ.ن: سر درد عجیبی دارم. اصلا حواسم به روز ها و گذر زمان نیست. به معنی کامل کلمه زمینگیر شدم. از همین جا از همه کسانی که به نحوی بهشون قولی داده بودم عذر میخوام! شرایط بدنیم اصلا مساعد نیست! برام دعا کنید. خیلی نمیتونم روی چیزی تمرکز کنم. به شدت سردرد میگیرم.

نظرات  (۱۸)

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
الهی آمین..
۲۳ دی ۹۴ ، ۰۵:۴۷ زهرا احمدآبادی
امیدوارم حالتون بهتر بشه....

یا مهدی ادرکنی.....
پاسخ:
ممنونم عزیزم!
نمیدونم این قطار مریض شدنام کی واگن اخرش می رسه ولی خب شکر.

بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد

کاش یادمان نرود بعد هر نماز برایش دعای فرج بخوانیم

الهی عظم البلا...
پاسخ:
الهی عظم البلاء...
ممنونم
اللهم عجل لولیک الفرج...
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج...
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۰:۱۳ معصـومــــــه ▄▄▄✐
دلم گرفت خیلی.....گاهی نه برای خودم بخاطر بقیه یعنی اونایی که تو شرایط سخت زندگی میکنن خواهان ظهورم،مهم نیست شرایط من چه جوریه وقتی آقا میاد به اینکه چقدر شرمنده آقام اون موقع ،خیلی وقتا فکر نمیکنم،فقط بیاد که دیگه نبینم این همه غم و غصه رو تو نگاه بقیه....
کاش بیای آقا کاش......
خوب میشین زود زود ،دعا میکنم.
پاسخ:
ممنونم عزیزم.
فقط همین قدر بهت بگم اگه سالمیم و دستمون بازه و باید برای ظهور کاری کنیم صرفا دعا کافی نیست.
هرچند واقعا دعای فرج بهترین دعاست!
ممنونم. خووبم نگرانم نباشید!
فقط جسمم داره سختی میکشه...
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۰:۵۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
دلموسوزوند....
پاسخ:
الهیییی دلت نسوزه عزیزمممم...

برای اون /اقایی دل بسوزون که 1000 سال منتظر منو توست . ما تو گیرو دار زنگدی دنیا یی که به خونه عنکبوت میمونه به فراموشی سپردیمش!
:(
دلت نسوزه برای کمترینی که داره با درد کشیدن بزرگ میشه!
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۲ صحبتِ جانانه
خیلی خوبه کلام امام
پاسخ:
بله
کلام نور همیشه راهگشاست..
مهدی امت...
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۵ مهدی ابوفاطمه
اهل ولا اهل بلایند.
خدمت حضرت رسید و عرض کرد آقاجان من با تمام وجود به شما محبت دارم
حضرت فرمودند که پس آماده ی بلا باش
روایت فکر کنم از امام صادق علیه السلام باشه دسترسی به کتاب نداشتم
وظیفه همه در کنار هم اینه که :
ان الانسان لفی خسر
الا الذین آمنو و عملو الصالحات و تواصو بالحق و تواصو بالصبر
همدیگه رو به حق که ولایت امیرالمومنینه و صبر که سختی در راه ایشونه توصیه کنیم و دست همدیگه رو بگیریم که سعادت در همین اتحاد و همبستگیه
موفق باشید
پاسخ:
سلام
من چه قدر این روایت "البلاء للولاء" رو دست دارم! خیلی دوستش دارم! :)
ممنون از نظر تماما دلگرم کننده تون!
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۳:۱۰ مــ. مشرقی
اللهم کن لولیک الحجه ابن الحسن...

پاسخ:
:)
ممنون از نظرتون.
تو هفته ای دوبار گریه میکنی برام
تو هفته ای دوبار توبه میکنی بجام
تو منتظرتر از منی تموم شه غیبتم
دروغ میگم عاشقم ولی بذار بیام
خدا کنه بهم نگی تمومه فرصتت
دعا بکن که خوب بشم اقا به حرمتت
یه کاری کن که من نشم دلیل گریه هات
یه کاری کن نشم دلیل طول غیبتت
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان
پاسخ:
خدا کنه بهم نگی تمومه فرصتت... :(

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان
اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب(س)
پاسخ:
الهی آمین
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۳:۰۲ محمد امین احسن مقدم

زبانم حرف با حرفی نمی زد///سکوتم ظرف بر ظرفی نمی زد
نگاهم خال، در جایی نمی کوفت///به چشمم اشک غم، تایی نمی کوفت
دلم در سینه قفلی بود، محکم///کلیدش بود، دریاچه ی غم

که می دانم تو را شرم حضور است///مشو نومید، این جا قصر نور است
الا! ای عاشق اندوه گینم///نمی خواهم تو را غمگین ببینم
نمی دانم که در سر، این چه سودا است!///همین اندازه می دانم که زیبا

است

خداوندا چه درد است این چه درد است///که فولاد دلم را آب کرده است
چه درد است این که در فصل اقاقی///به روی عاشقان در بسته ساقی
بر این در،‌ وای من قفلی لجوج است///بجوش ای اشک هنگام خروج است

من آخر طاقت ماندن ندارم///خدایا تاب جان کندن ندارم :'(



#سلام*
فصل مشترکی در همه ی ماها ادامه دارد. فصل تنهایی از وصل هایی مقدس و نامقدس!!!
و تو در فصلی مقدس به سر می بری، فصلی که حرکتت به وصل می رسد... سردرد فصلی گرفته ای، چند ساعت دیگر هنگام برآمدن خورشید از کوهستانهای شرقی، لحظه ی برخورد نور و تاریکی، تو دستت را بین کتاب نیایش روی پاهایت می بری و صفحه "وصل ندبه" را وا می کنی که "عَزِیزٌ عَلَیَّ أَنْ أَبْکِیَکَ وَ یَخْذُلَکَ الْوَرَى...".
ندبه بخوان و بدان! که درد سرت، به ز دردسر برخورد با سنگ های راهت است، سنگ هایی از جنس انسان، سنگ هایی از جنس نامقدس!!!

فَفِرُّ‌وا إِلَى اللَّـهِ از انسان های خطرناک و از وابستگی های خطرناک تر...
پاسخ:
سلامممم :)
از نگاه من هیچ انسانی نامقدس نیست!
این رفتارها هستند که باعث زنگار گرفتن انسان مقدس میشن.
هرکس بتونه حتی به قیمت درد کشیدن و زجر زیاد، این رفتار ها و زنگار ها رو دور بریزه لیاقت پیدا میکنه تا اونجا که میشه لایق "نفخت فیه من روحی" .
براتون اون زجر مقدس رو از خدا میخوام!
هعییی یا ابا صالح مددی 
نبینم انقد گرفته باشید ؟؟؟
توکل به خدا:)
پاسخ:
عزیزم دلم... :) من گرفته نیستم. فقط جسمم کم اورده!
یکم به خوودم برسم خووب میشم.
از لحاظ روحی خوبم.
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۴ علی اصغر
اللهم عجل لویک الفرج
سلام خاله
ان شاء الله حالتون هم خوب می شود
پاسخ:
:) سلام علی آقا
ممنونم.
بهترم البته ولی خب...
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۴ محمد امین احسن مقدم
اینترنت تعطیل!!!
با وسواس اینو دنبال کنید...
از هرچی که شما رو به اینجا -اینترنت- می کشونه دوری کنید... شما قوی هستید و میتونید...


به یاد شما هستیم فی النایت ها
پاسخ:
:)
خوبه...
التماس دعای فراوان داریم مرد بزرگ...
۲۶ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۱ ستاره روشن
بهتری؟
پاسخ:
سلام عزیزم!
راستش نه.
برام دعا کنید...
کاش علاجی بود ...
پاسخ:
هست...
حتما هست...

من از اظهار نظر های دلم فهمیدم

عشق هم صاحب فتواست اگر بگذارند!

پاسخ:
اصلا عشق فقط صاحب فتواست و خب هنوز نگذاشتن...
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">