پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

برگشت

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ب.ظ
سلام به همه دوستان گلم!
من برگشتم خونه...
ممنون از همه عزیزانی که این چند روز به من سر زدن.
و البته نگران التماس دعا نباشه هیچ کس، برای همهههههههههه دعای جانانه کردم!
 امیدوارم این چند روزک ه نبودم دلتون از نبودنم پر غصه ننشده باشه!خخخخخ

خوشحالم و البته به شدت خسته! فقط اومدم که بگم برای همتون دعا کردم! :)
۹۴/۰۹/۰۵
پرواز سپید

برگشت

دعا

مشهدالرضا

نظرات  (۸)

۰۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۷ زهرا احمدآبادی
سپااااااااس
پاسخ:
سلام
خواهش وظیفه ای بود که قبول کرده بودم! :)
۰۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۱ زهرا فاطمی
سلام
الهی به سلامت و عافیت برگشته باشید.. دست پر.. پر از نور..
خانه تان منور تر از قبل باشد الهی..

زنده باشید و شاد
پاسخ:
سلام :)
ممنون
ان شاء الله...
همین که قبولم کردن خیلی به سرم منت گذاشتن! همینم برام کلی شادی بخش بود...
سلام عزیزم
زیارتت قبول باشه ایشالله
و پرواز تو حریم امن علی بن موسی الرضا،شرب مدامت
پاسخ:
سلام
ممنون
خدا کنه حالی که پیدا میکنیم رو بتونیم حفظ کنیم!
یکم خسته م! :)
هنزم التماس دعای شدید دارم!
۰۶ آذر ۹۴ ، ۰۳:۰۷ ♥ محجبه ♥
خوش اومدی عزیز ;-)
پاسخ:
خیلی ممنونم! :)
هرچند دلم هنوز اونجاست!
دعا کنید برام حتما...
۰۶ آذر ۹۴ ، ۰۳:۵۴ یـک مـعــلـم . .
باسلام وتقدیم احترام،
زیارتتون مقبول  . .
ودعاهاتون مستجاب . .
ان شاءالله . .
.
همونطوری که نوشتید:
"در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن . ."
.
درپناه حق باشید . .
پاسخ:
سلام علیکم استاد... :)
درسته ولی با بال شکسته پرواز خیلی دردناکه...
برام دعا کنید...
خیلی نیاز به دعای شما دوستان دارم...
ممنون
۰۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۴ انسان نیازمند
سلام
زیارتتان قبول

روزیتان دوباره

پاسخ:
سلام
 ممنون.
ان شاء الله با معرفت باشه زیارات هممون...
یه نشانی بذارید ممنون میشم.
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۰:۵۴ صحبتِ جانانه
آقا برای من هم دعا شده این وسط یا قهر کنیم ؟
:)
پاسخ:
برای همه یعنی برای همه!
در ضمن تازه نایب الزیاره هم بودیم برای شما. نماز و جامعه و زیارت نامه.
راضی هستید؟
هرکاری میکنید با من قهر نکنید! من طاقت قهر ندارم!
سلام خواهر
پاسخ:
سلام
همینم! برادر نیستم!:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">