پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

دریافت

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۱ ق.ظ

سلام

دیشب یکی از کنیزای خوب اقا از من و همسرم التماس دعا داشت، گفت : 

دعا کن تن سالم داشته باشم که بتونم به اقا خدمت کنم؛ یه چی بهش گفتم که باید به خودم صد بار هرروز بگم!

 خادمی اقا تن سالم نمی خواد دل سالم می خواد،اون موقع دستچین میشی!

حساس بود از همین مشهدالرضا نوشتمش!

۹۴/۰۹/۰۴
پرواز سپید

خادم

مشهدالرضا

مهدی

نظرات  (۷)

۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۶:۱۶ مهدی ابوفاطمه
اگر با تبادل لینک موافقید اعلام بفرمایید تا شما را لینک کنم
ممنون موفق باشید
۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۷:۰۱ زهرا فاطمی
سلام
سلام ما را خدمت اقا برسانید و نگاه ملتمسمان را بر استان مقدس بیاندازید که اقاجان... ما را به حضورت می پذیری؟

الهی که تن و روح سالم داشته باشید که تن سالم در عقل سالم است و عقل سالم در تن سالم

خدمت کردن، توفیقی است که خداوند می دهد.. طالبش باشیم و آن را بار ندانیم هنر است.. الهی که هنرهایتان افزون..برای هنرمند شدن ما هم دعا بفرمایید

پاینده باشید و سرزنده الهی
ان شاالله که سلامت باشن
عاقا ما شدیدا التماس دعا داریما
اینجا که کسی بلد نیس ما رو دلداری بده
به امام رضا بگو هوامونو داشته باشه
بگو دل بهار گیره
من که می دونم پای همه ی کربلاهایی که رفتم امضای امام رضابوده
دل منم زیارت ببره
۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۸:۳۷ ❤منتـــظر المـهـدی❤
التماس دعای فرج.......
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۱:۵۰ زهرا احمدآبادی
التماس دعا...
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۰:۵۸ مهدی ابوفاطمه
لینک شدید ممنون
پاسخ:
خواهش...
لازم به اجازه نبود ها!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">