پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

دلم

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۱۳ ق.ظ

دلم خانوم نیلچی زاده می خواد!


۹۴/۰۸/۱۳
پرواز سپید

نظرات  (۵)

کی هستن ایشون؟
پاسخ:
در واقع جمله م یه استعاره ست.
فرد مهم نیست... این که چه کسیه مهم نیست مهم اینه که من آدمی رو می خوام که بهم کمک کنه! یه کمک تخصصی!
توی نت جستجو کنی میاد ایشون چه کسی هستن. خانوم خوبیه از نزدیک دیدمشون ولی نشده ارتباط ادامه پیدا کنه جابجا شدیم!:(
اگر دلتون داستان خواست سربزنید به این وبلاگم
تالیفیه
پاسخ:
سلام.
بله حتما داستان دلم میخواد!
خیلی هم دوست دارم. :)
سرچ کردم

واااوو !حالا فهمیدم وقتی میگفتید اختلاف سلیقه یا شاید عقیده یعنی چی

اما اعتراف میکنم که همه با هر سلیقه ای به برهان های این زن نیاز دارن
پاسخ:
سلام
چه جالب! فکر نمی کردم سرچ کنید! خوشم اومد! :)
بله همه به کمک و همفکری نیاز دارن. همه به حمایت یه آدم بالاتر از خودشون نیاز دارن. همه به یه کسی که بهشون اون راهی رو که انتخاب کردن نشون بده نیاز دارن. همه هر چه قدر هم که اصول قدم گذاشتن توی مسیر انتخابی خودمون رو بلد باشیم!
فقط این زن نیست. هر کسی که راهی رو که من نوعی انتخاب کردم، بهتر از من بلد باشه! به شرطی که اون فرد رو، درست انتخاب کنم! دنبال سراب استاد  نرم.
وووای خیلی حرف زدم. دلم یه بلد راه میخوااااد!:((
راستی باید از نزدیک ببینیش تا ارامش درونشو درک کنی! خیلی مهربون نگاه میکنه!
۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۳ محمد محمدیان
بسیار عالی **

جامعه دچار کمبود چنین خانم هایی هست که اگر تعداد چنین انسانهایی در کشور زیاد بود دچار ضعف های فرهنگی و اعتقادی نمی شدیم
پاسخ:
بشریت دچار کمبود انسان هست! چه مرد چه زن...
هععیییی...
انسانم آرزوست...
سلام

من پنج شنبه صبح ها باهاشون کلاس دارم..

منم خیلی دوسشون دارم،افکارشونم خیلی می پسندم..

:)
پاسخ:
سلااام
جدا؟!!
کجا؟؟!
:)
خوش به حالتون!!!
بودن کنار آدم هایی که برای ارمانشون نفس میکشن خیلی خوبه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">