پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب


 



 

سلام علی قلب زینب صبور

دلم گرفته عجیب...
خسته شدم!
دارم سعی میکنم دنبال یه روزنه بگردم که امیدوارم کنه...
این جور موقع ها هیچ کس نمیتونه آرومم کنه مگه خود خدا..
البته خدا هم با یه چیزایی باهام حرف میزنه مثل لبخند قشنگ پسرم یا نگاه پر از عشق و محبت شوهرم...
فعلا نه می تونم به پسرم راحت نگاه کنم و نه همسرم کنارمه که آرامش داشته باشم...
بعضی اوقات فکر میکنم برای همچین زندگی ای، زیادی لطیفم...
یا شایدم زیادی حساس...
دلم برای امام زمانم تنگ شده، کجاست پس؟
اگه بود الان مهر پدارنه ش حتما آرومم میکرد!
آقا شما دلتون نمیخواد منو آروم کنید؟!
من دلم تنگه برای شما...
فقط برای شما الان دارم پر پر میزنم.
متی ترانا و نراک...
 
پ.ن: وقتی به عبارت بانوی قد خمیده میرسه جیگرم میسوزه!...وای مادر قد خمیده ام...آه

نظرات  (۵)

۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۵:۵۱ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
قشنگ بود
خوشمان عامد
پاسخ:
نوش جان...
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۵:۵۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
چه حس زیبایی !!!

مهدی جان ادرکنا.......
پاسخ:
خدا رو شکر که زیباییش رو میبینید مثل خانوم زینب کبری سلام الله علیها...
بعضی زیبایی ها جانکاهند...
سخت، تلخ، مثل شوکران...
لا حول و لا قوة الا بالله...
۲۰ آبان ۹۴ ، ۱۴:۱۴ زهرا احمدآبادی
اللهم عجل لولیک الفرج...
پاسخ:
:)
ان شاءالله روزی برسه که با تمام وجودمون این جمله رو فریاد بزنیم...
راستش را بخواهید
این مداحی
ما را هم دل تنگ کرد ...
البته دل تنگی ما قدر شما خدایی نبود ...
ولی خب
دل تنگ ِ یکی از بندگان خدا کرد ...

:(
پاسخ:
سلام
دل تنگ رو خدا می خره حتی اگه برای بنده ش تنگ شده باشه!
دل تنگ فقط خریدارش خدا و ولی خداست!
یکبار که خیلی دلم گرفته بود به استادم گفتم دلم گرفته

گفت نماز بخوان
پیش خودم ربطش را نفهمیدم
استاد گفت وقتی ماه یا خورشید می گیرد چکار میکنی؟
گفتم نماز میخوانم
نماز آیات
گفت این گرفتن هم آیتی است نماز بخوان




به جای نظر یک پست نوشتیم در باره نماز
التماس دعا بعد از نمازتان
پاسخ:
عالی بود! دقیقا همین کار رو هم کردم!
نماز من که نماز نیست، ولی همین نماز دست و پا شکسته داشت دیوونه م میکرد. پرواز می کردم از سبکی...
اما دلم تنگه برای دوری...
اینو چه بکنم؟!
دلم از دوری تنگه... :((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">