پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

امتحان

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۵۴ ق.ظ

قبول شدم!

ممنونم خدای مهربونم که بهم توفیق دادی این امتحان رو قبول بشم!

گفت راضی ام!

گفت خوب بودی!

گفت ازت ممنونم که تحمل کردی...

ولی هنوز تموم نشده...

بعضی کارا رو فقط ما باید انجام بدیم و کسی جز ما مامور به اون کار نیست...

حکمت خدا بر اینه که وظیفه ای که اصلیترین وظیفه ماست هیچ وقت توفیقش از ما گرفته نشه...

نمیدونم ها نظرم اینه...

 

 

وظیفه وظیفه ست...

وظایف و رسالت های مهممون رو بشناسیم و هیچ وقت به خاطر فرعیات از کیفیت اصول نزنیم!

به اینجا رسیدم که اگر خدا برام کمترین رو هم بخواد بازم بگم چشم...

حتی اگه صبر کردن به دیر اومدن های زیاد همسرم باشه این وظیفه...

مهم چشم گفتنه...

حتی اگه این دستور آب آوردن برای تشنه ها باشه بازم مهم چشم گفتنه!

چند وقیه که خیلی متوجه عموم عباسم. احساسم بهم میگه عصاره عاشورا رو باید در عموم عباسِ علی پیدا کرد!

همه ولایت پذیری رو...

خیلی حرف هست...خیلی

 

 


 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۱۰)

۱۴ دی ۹۴ ، ۰۹:۱۸ صآب خونـِ
سلام
اگه دوست داشتید ما رو دنبال کنید بعد خبر بدید جبران کنیم :)
پاسخ:
سلام
نظرتون رفته بود توی هرزنامه ها ولی چون سلام کرده بودید برای جوابش تایید کردم! :؟
چشم. ببینیم چی میشه!
۱۴ دی ۹۴ ، ۰۹:۴۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
استادوفاعباس

تبریک.....
پاسخ:
برام دعا کنید خواهرم...
معلوم نیست خدا چه امتحانایی از بنده هاش می گیره!
خوشحال شدم از این قبولی و از این رضایت و از این عباسی شدن
یاعلی
پاسخ:
هنوز با عباسی شدن خیلی فاصله دارم...
قبولی هم...دعا کنید... هنوز امتحانای سختی در راهه...
علی یار یاورتون
ممنون از حضورتون
:)

الحق که عباس باب الحسین کربلا است 
پاسخ:
به نظرم میاد همون جور که علی علیه السلام باب مدینه علم نبی اکرم (صلی الله علیه وآله و سلم) هستند؛ عباس بن علی هم باب سفینه نجات حسین (علیه السلام) هست.
برای ورود به این کشتی باید از درش وارد شد وگرنه توهم نجات مارو گرفته!!
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۱ زهرا احمدآبادی
احسنت برشما...


انشاءالله همیشه این حس های خوب تو وجودتون باشه...


پاسخ:
:)
برام دعا کنید از پس امتحانات خدا بربیام و لایق الطاف خداوند رحمن و رحیم باشم!
ممنونم
تبریک 
پاسخ:
ممنونم
راستش به خاطر امتحانام نمیتونم خیلی مطال کانال رو دنبال کنم!
ولی به محض این که پاشنه آشیل این ترمو رد کردم هستم در خدمتتتون! :)
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
من میدونستم
;)
پاسخ:
چی رو؟
:)
۱۹ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۱ رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

شعارها قشنگ بودند....خندیدم

و البته امتحان ها را هر کی "خ خ" بشه باید شیرینی بده ها(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام
ان شاء الله که مومن باشیم!

خ خ؟ نفهمیدم!

خواهش... خوبه که خندیدید!

امتحان خدا...
 کنترل نفس در زندگی روزمره... چه جوری شیرینی بدم هنوز از یکیش در نیومده افتادیم توی یکی دیگهه... فرصت نیست!
فاذا فرغت فانصب...

سلامت باشید..همچنین!

علی یارو یاورتون
ممنون که تشریف اوردید!
۱۹ دی ۹۴ ، ۰۲:۱۱ رزمنده ..
مجددا سلام عرض شد...

عرض کنم که زمان ما بود که نمره می دادند و طرف دغدغه بیست شدن داشت الان دیگه این داستان ها نیست..."خ خ" و "نیاز به تلاش بیشتر" و این صحبت هاست(لبخند)

ضمن اینکه توفیق ماست که خدمت می رسیم ولاغیر...

یاعلی
پاسخ:
علیکم السلام

البته الان هم هیچ خبری نیست اگر خودمون دغدغه علم نداشته باشیم دانشگاه چیزی برامون نداره ولی بزرگوار این امتحانی که من توش قبول شدم(البته ان شاء الله) امتحان دانشگاهی نبود و خب تبعا خ خ نداشت! مدرسه ای هم نیستیم متاسفانه!!

واقعیتش چند وقتی بود که به علت مشغله کاری همسرم ایشون کمتر خونه تشریف داشتن. منم با وجود وابستگی و نیاز به حضورشون سعی میکردم توی کارشون کمک باشم و مسئولیت های ایشون در منزل رو به عهده گرفته بودم و خب بهشون هم میرسیدم...شاید برای بعضی موقعیت خاصی نباشه ولی برای من به خاطر بعضی مسائل این شرایط، شرایط سختی بود و خب فشار کاری، همسرم رو به شدت عصبی میکرد و منم سعی میکردم که همه چیز آروم باشه...

بعضی اوقات واقعا نمی شد من کاری رو که دوست داشتم انجام بدم؛ مثلا نامزدی برادرم که شهر دیگه ای بود نرفتم تا آقای همسر تنها نباشن و وقتی به خونه میان من کنارشون باشم تا این موقعیت رو بتونن با فراغ بال بگذرونن(البته ایشون راضی به رفتنم بودن؛ ولی من میدونستم که سختشون میشه.) وقتی که فشار کاریشون کمتر شد، ازشون پرسیدم از من راضی هستید؟ ایشون گفتن بله! خب این "بله" خیلی به من مزه داد!! :) این شد که اینجا نوشتم! احساس میکنم که یه بخشی از ثواب این فشار کاری این چند وقت برای منم نوشته شده و... خلاصه که خدا راضیه و این رضایت خدا رو دوست دارم!!..خب حواشی این مسائل هم که انرژی میبره...

این امتحان سخت من توی این چند وقت بود و جالبه که خیلی از جذابیت هایی که میشد توی زندگیم اتفاق بیفته توی این چند روز به سمتم اومد و من به خاطر این شرایط بهشون نه گفتم! سخت بود ولی خوشحالم! :)

تواضع شماست که به وبلاگ حقیر میاید و نظر میذارید! باعث خوشحالی بنده ست!

علی یار و یاورتون...
۲۰ دی ۹۴ ، ۰۶:۳۹ معصـومــــــه ▄▄▄✐
منم رسیدم به جایی که خیلی راضیم به رضاش.... :)حس خوبیه
پاسخ:
خوشبه حالتون!
من هنوز نرسیدم...
هرچی بگن گوش میدم یعنی زورمو میزنم ولی هنوز به رضایت کامل نرسیدم!
حس خوبیه ولی سخت به دست میاد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">