پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

روزهای بی خورشید

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ق.ظ

دارم روزهای بی خورشید رو می گذرونم

قلبم خالی شده

دنیای پر از رنگ پرواز سپید پر از ابر و بارون سخت شده...

دلم خالیه...

نه غصه ای نه خوشی ای...

و نه عاطفه ای

شاید چند روزی یا چند وقتی نبودم

شاید هم نه...

نمیدونم باید به دلم برسم

هرچند نوشتن برام مثل نفس کشیدنه ولی خب باید
برم زیر آب

باید بخوام که نفس بکشم...

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


 

 

پ.ن:

چند روز پیش خبر خستگی زنی رو از زندگی زناشوییش شنیدم که برام نمونه گذشت وایثار و مادری بود.

نه مرد مقصره و نه زن و اگر هر دو کمی انعطاف داشتن این جور نمی شد

اما من دلم برای اونا نمی سوزه

دلم برای دختری که در کمال معصومیت با چشمای تمنا گرش همیشه نگاهم می کنه و بهم خاله می گه می سوزه

نظرات  (۹)

۰۴ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۳ صحبتِ جانانه
:(
پاسخ:
ممنونم از همدردیت الان بهترم
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۴ علی اصغر
سلام خاله
انگار این روزهای سخت ما تموم شدنی نیست
امیدوارم ان شاء الله حال هممون خوب بشه
پاسخ:
سلام علی آقا
نگرانم نباشید خدا همیشه هست...
۰۵ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عه این عکس منه که
:)))


ان شالله که خونه ی دلت همیشه گرم باشه و چراغش روشن


تنتون سالم و دلتون خوش 
پاسخ:
ممنونم از دعاتون...
۰۵ دی ۹۴ ، ۰۶:۴۹ معصـومــــــه ▄▄▄✐
....هیعییی
پاسخ:
عزیزم نگران نباش. من سریع ریکاوری مشیم. الانم بهتر شدم تا ببینیم چی میشه...
۰۵ دی ۹۴ ، ۲۱:۵۷ محمد محمدیان
خیلی زیبا بیان کردید

اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
تمام زیبایی در این ذکره! باور کنید...
مستدام باشید
واینجا هم باشید 

هرجا هستید زیر سایه حضرت مولا باشید
پاسخ:
اومدم هرچند هنوز بال شکسته م درد میکنه و بستمش...
۰۶ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۲ محمد علمدار
واقعا از این بابت متاسفم
ممنون از حضورتون و نظرتون
با افتخار لینک شدید
پاسخ:
برگشتم... بهتر شدم.
نگران من نباشید بعضی گرفتگی ها سبب خیرند...
بزرگوارید
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۲:۲۱ عــ ـاکـ ـف ...
خورشید زندگی 
داره می تابه رو سرتون :)
همیشه که خورشید دیده نمیشه!
گاهی فقط نورش نمیذاره زندگی آدم تو ظلمات بمونه :)

پاسخ:
سلام. موتجهم. اما بعضی وقتا دل اون قدر کور و سرد میشه که به تابش مستقیم خورشید نیاز داره!
برای من نور گرم حسین زهرا سلام الله علیها گرما بخش بود. الان خیلی بهترم. ممنونم.

۰۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۲ ستاره روشن
منم همینطوریام...

پاسخ:
دیگه اون طوریا به اون شدت نیستم. ولی هنوز کاملا حرفم نیومده!
ان شاء الله خوب میشی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">