پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

محرم

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ق.ظ


صل الله علی الباکین علی الحسین علیه السلام

خدایا...

خدا..؟!!

این گوشه زمین رو نگاه کن! منم همونی که برام روزی فکرم توی محرم حسینت واجب تر از روزی شکمم بود!

چه کار نادرستی کردم که الان فقط در حد پر شدن شکم منو لایق می دونی؟!!

هرچی هرجا میرم غذا نمیگیرم بازم یخچال پره ولی هرچی هرجا میرم بازم دلم خالیه! نه که گریه نکنم نه که غصه نباشه اما اون نور نیست!!

امشب دیگه خسته شدم!!

شدم مفت خور محرم حسینت!! خدایا گناهی کردم منو ببخش! فکر میکردم امسال دیگه در و دیوار دلم سیاهه زده منتظر غم ارباب باشه ولی همین امشب فهمیدم که هنوز من کجا و غم آقام حسین کجا! اون همه قبل از محرم روی خودم کار کردم! ولی بهم نشون دادی که همه چیز فقط و فقط دست خودته! واقعا که رزاق تویی...

خدای خوبم من این همه غذا رو میخوام چه کنم وقتی افتادم جایی که صاحب نفسی نیست که از منبرش استفاده کنم؟! اون کجا فایل صوتی رو بگیرم و گوش کنم و اون کجا راهم بدن پای منبر یه استاد!! خدایا روزی منو زیاد کن وگرنه شاکی میشم! می دونی شاکی میشم!! بهم معرفت بده! خدای خوبم! نبینم محرم رفته باشه و چیزی بهم اضافه نشده باشه! من ایمان دارم که فقط تو می تونی این کار رو برام، توی اینجایی که هستم، بکنی! پس برام بکن این کار رو! من بدم... نالایقم... خب ببخش!! ...مگه از تو جز این برمیاد که کسی رو که به سمتت اومده ببخشی؟... و مگه از من جز این برمیاد که به سمتت بیامو عذر تقصیر بخوام؟!

فقط میخوام بگم استغفرالله و اتوب الیه....

۹۴/۰۷/۲۵
پرواز سپید

محرم

مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">