پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

جامعه من

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ق.ظ

من متاسفانه در جامعه ای زندگی می کنم که زنان آن به جای داشتن مغز در سر خود کرک های زرد شده ای بر روی سر دارند!

زنانی که احقاق حقوق خود را در برهنگی سرشان و سینه ها شان و بلندی خنده ها شان می بینند...

من متاسفانه در جامعه ای زندگی  می کنم که مردان آن تصورشان از زن چیزی ست به اندازه بستری نرم که مایه لذت آنان شود!

و نه آرامشی واقعی که آنان را در مسیر انسان بودن قرار دهد...

این مردان به جای مغز، در سرشان موجواتی شهوانی گردش می کند و همه را به چشم موجوداتی برای لذت بردن می بینند..

کسی که پول می دهد تا من لذت ببرم

و کسی که خود وسیله لذت جویی من است...

مردانی که برای داشتن یک لیوان شیر به دنبال خریداری گاو شیرده هستند!!

من متاسفانه در جامعه ای زندگی می کنم که زنان آن به جای مهر مادری در قلبشان، عشق ورزی به هیکل های ناپایدار خود را در سینه می پرورانند..

ای امان از مرگ که زنان و مردان جامعه من را در بر خواهد گرفت...


من امشب در شب اول رجب قبرستان را به شما هدیه می کنم!

های مردان و زنان هنوز کمی بیدار جامعه من قبل از آن که کاملا به خواب روید، به قبرستان بروید

تا دل هایتان بیدار شود!!!



پ.ن: واقیعتش میتونست پست ادامه داشته باشه ولی ادامه ش کار این روزای من نیست! ان شاء الله شاید بعد ها تکمیلش کردم.

به این پست هم سر بزنید!

برای من که خیلی جالب بود!

ما کجا و اینا کجا

نظرات  (۱۶)

سلام بر خاله خانم
بر جامعه ام نگرانم
و این روزها بسیار هم
غمگینم و احساس می کنم
افسرده شده ام
پاسخ:
سلام علی آقا!
چرا نگرانید؟ خصوصی اگه خواستید بهم بگید.
 برای خودتون روانشناس نشید
 شب زود بخوابید
 به خودتون هم برچسب مریضی نزنید!
ای خواهر قبرستان برای این افراد شده پارک و تفریح و مکانی برای به در کردن سیزده و قرارها
دیگه حتی دیدن گذاشتن میت درون قبر هم کسی رو به تفکر و عبرت وانمیداره
متاسفانه:( 
پاسخ:
برای اونایی که هنوز کمی بیدارن نه!
هنوز هم فکر کردن به مرگ دل ها  رو بیدار میکنه!
اما هستند هنوز هم کسانی که بیدارند ....

بسیار ...
پاسخ:
بله دقیقا!
ماهم برای بیداران مینویسیم! خواب که خواب است!
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۳ صحبتِ جانانه
خدا به داد برسه
پاسخ:
می رسه اما وقتی خودمون بخوایم!
یکی از چیزایی که خیلی دوست دارم یک روزی عملی کنم اینه که یک جایی برای خودم قبری بکنم که مدام جلو چشمم باشه و مدام برم توش تا متذکر بشم. یاد مرگ و تنهایی بعد از مرگ عجیب قلب آدم رو جلا میده..
پاسخ:
اوهوم...
عجیبببب...
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۲۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
هان بگو هی میگه بیا بریم قبرستون خخخخخخخخ

:|
پاسخ:
حالا میای بریم؟؟
خیلی ها رو در قبرستان هم دیدم با همین اوضاعی که شما توصیف کردی.... 
قبرستان هم روی خیلی ها تأثیرش رو از دست داده... گویا اونا میخواند در دنیا جاویدان بمانند.... 
ان شاء الله که هممون عاقبت بخیر بشیم. 
پاسخ:
ان شاءالله...
مسلما نور وجود پیامبر خیلی بیشتر از قبرستان تاثیرگذاره و بیشتر بیدار میکنه اما همون نور هم نتونست باعث بیداری بعضی دل ها بشه!!
نمیخوان! خودشونم میدونن که نمیخوان... منتها چون آدم از چیزی که نمیشناستش ترس داره (مرگ) ناخوداگاه ازش فرار میکنه!
این فرار با فراموش کردن اون واقعه(مرگ) ست.
هنر قلمتان را صرف خرابی های صرف نکنید...
+
مثبت بنویسید و یا درمان کنید. بیان درد، توسط پزشک کاری از پیش نمی برد.تشخیص کافی است برای درمان...
یا علی
پاسخ:
خوشحالم که شما با وجود محدودیت ارتباطاتتون به وبلاگ من میاید و منو میخونید!
بعضی اوقات با وجود ظاهر منفی در اعماق بعضی حرفا مثبت اندیشی وجود داره!
مثلا همین پست...اگر من ناامید بودم از بیداری افرادی در جامعه خودم دیگه چرا باید برای گفتن حرفام تلاشی میکردم؟!! وقتمو و عمرمو که از سر راه نیاوردم! :)
درمان هم داخل پست هست... قبرستون!
من پزشک اصلی نیستم...دارم نسخه ها پزشکای اصلی رو اونقدر که آشنا هستم، بازگو میکنم!
به نظرم برای بیداری دل اول بریم به قبرستون!
علی علیه السلام یار و یاورتون
خب، این هم یه جور نوشتن است دیگه.

چیزی نمی شود گفت. ولی به نظر من می شد گلستانی تر نوشت تا قبرستانی.
پاسخ:
وقتی در گرفتگی باشی بهتر از این نمیشود...چیزی نمی شود گفت.
حال خوبتون مستدام!
بذارید این جوری جوابمو تکمله بزنم:
وقتی دنیا برایم مومن زندان باشه، قبرستون براش میشه گلستون! چون اونو یاد این میندازه که یه روزی به وسیله مرگ میتونه به گلستون معرفت اهل بیت که بهشت برینه وارد بشه!
قبرستون دل مومن رو شاد میکنه! چون درگاه زندانه براش! چون یاد رهایی میفته و امیدش زنده میشه!
حالا نظرتون چیه؟
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۰۷:۵۳ محمد ابراهیمی

امام علیه السلام میفرماید:

رجب نام نهری است در بهشت که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین تر است، هرکس یک روز از رجب را روزه بگیرد، خداوند از آن نهر به او می نوشاند. ثواب الاعمال، ص۱۰۹

ان شاء الله از فیوضات ماه رجب بهره کافی را ببریم.التماس دعای خیر.
پاسخ:
خیلی هرزنامه خوبی بود! اصلا هرز نبود!
من تیک هرزنامه نیست رو زدم! :)
کرک های زرد شده :)))خخخخخخ
داغونیم داغون!
همه ش هم بخاطر گم کردن اصالت و هویته ها
آدم اصیل، هرچی مد شد و هرکی هرجوری شد اونم مثل اون حیوونه تقلید نمیکنه
خودشه همیشه!
پاسخ:
:)
واقعا همه کله زرد شدن!!
موافقم هویتمون و اصالتمونو از دست دادیم!
خوشگل شدن یا لذت بردن بد نیست اما  این که دغدغه یه انسان این باشه تاسف آوره چه برسه به این که اون انسان یه مسلمون باشه!
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۱۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤
سلام علیکم آبجی جانم

متن زیبا و تأمل برانگیزی بود 

بسیار لایک داشت 

به امید ظهور

یاعلی مدد.
پاسخ:
سلااااممم
ممنونم عزیزممم
ان شاء الله این ماه براتون برکت زیادی داشته باشه
از رجب بنوشی ان شاء الله
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۵۴ راه امـــیـــن
ماه رجب ماه بزرگ خداست و ماهى که حرمت و فضیلت فراوان دارد
فرا رسیدن ماه رجب و ولادت پنچمین نور ولایت ، امام محمد باقر علیه السلام مبارک باد.

پاسخ:
:)
سلام
جانا سخن از زبان ما میگویی...
پاسخ:
سلام دختر مسلمان! :)
می گوییم دیگه...
کاش...
۳۰ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۳۷ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

واقعا تلتگر خوبی باشد 

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
با تاخبر علیکم السلام! :)
ممنونم.
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۹ سیّد محمّد جعاوله
عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی بود
پاسخ:
نه دیگه در این حد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">