پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

شرلوک هلمز

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸ ق.ظ

اینم پست امروز ما:
چند روزه دارم سریال شرلوک رو نگاه میکنم. همون شرلوک هلمز قرن بیست و یک!
تا حالا نه قسمت سریال؛ که هر قسمت یک و نیم ساعته پخش شده و یکی از چیزایی که در روند سریال تغییر میکنه؛ شخصیت شرلوکه که در جریان داستان ها به سمت انسانی شدن میره. یعنی شرلوک هلمزی که اصلا با احساسات انسانی بیگانه بوده و هیچ دوستی نداشته و برچسب اجتماع ستیز رو با خودش یدک می کشیده؛ میشه دوست دکتر واتسون و یواش یواش در روند سریال به جایی می رسه که به خاطر دوست و همسر دوستش، دست به کارهای خطر ناکی می زنه!!(بسوزه پدر رفاقت!)
حالا چی میشه که این انقلاب بزرگ در شخصیت این فرد به اصطلاح اجتماع ستیز پیش میاد؟!اون چیزی که مس وجود این انسانِ غیر انسان رو به طلا تبدیل می کنه محبت و دوستی خالصانه و متواضعانه دکتر واتسنه که نماد یک شخصیت کاملا انسانیه!. هم دکتره . هم وطن پرسته. پر از احساسات انسانیه. هم به شدت پایبند به اصول اخلاقیه! داستان به جایی می رسه که همین شرلوک هلمزی که همه دارن هوش و ذکاوت و تیزبینی اون رو تمجید می کنن وحتی مورد حسادت بعضی قرار داره؛ در نطق روز عروسی دکتر واتسن صراحتا میگه که اگه من دوست داشتنی شدم به واسطه قرار گرفتن در کنار این دوستمه! وگرنه من یه ادم بی ادب و غیر اجتماعی هستم!
بله این حرفای شرلوک هلمز افسانه ایه! شرلوک هلمزی که هم آرزو دارن مثل اون باشن حسرت می خوره که مثل واتسن نمی تونه احساسات انسانی رو درک کنه!

نظرات  (۱)

۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۵:۵۶ محمد محمدیان
حرفتون کاملا درسته !!

ولی من هنوز سریال شرلوک هلمزو نگاه نکردم
انگاری سریال های قدیمی داستانهای شرلوک جذاب تره

پاسخ:
هر کدوم جذابیت های خودشون رو دارن. ولی با توجه به نگاه منتقدین، شخصیت شرلوک این سریال شرلوک(همین که اقتباس شده از رمان معروف  شرلوک هلمزه)بیشترین شباهت رو به شخصیت شرلوک هلمز سری داستان های سر آرتور کانن دویل داره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">