پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

یونسیه

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ق.ظ


لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین




امشب می خوام یه حرف گنده تر از دهنم بزنم!
می خوام بگم:
 آقا! چرا من همش می گم بیا بیا؟
شما نیا...
من میام!
فقط باید قول بدید که برای اومدن تربیتم کنید...
مثل مادری که برای راه رفتن بچه، هی بهش راه نشون میده، اول دست بچه رو میگیره و راه میبره، بعدشم هی با تشویق، کم کم و تاتی تاتی، بچه رو به راه میاره!
مگه آقا رضای مهربون ما(علیه السلام) نگفتند که امام مانند مادری دلسوز برای فرزند خردسال خودشه؟
خب! منم فرزند خردسال شما...
منو به راه بیارید...
پر پروازم بدید...
میخوام یه حرف زیادی بزنم!
میخوام بشم حبیبی برای امام زمانم...
میخوام یه روز برسه که از شما پیغام برسه:
"من الغریب الی الحبیب"
من اون روز با دو بال که شما بهم دادید، پرواز کنم سمت شما...
پرواز کنم به سمت خورشید آسمان دلم...
اون روز دیگه خورشید قلب من، زیر ابر پنهون نیست...
اون روز خورشید من، عالم رو با نور گرم خودش روشن و درخشان کرده...
آقا می خوام اون روز که خورشید دل من، با تمام قدرت مسیحایی خودش، عالم رو زنده می کنه، من باشم که مثل پرنده سبک بال به سمت این خورشید که شمایید، پرواز میکنم!...
دیگه نمیشه و کم کاری می کنی و اندازه این حرفا نیستی و... اینا نداریم...
آقا به شوق این خواسته بزرگم حالم خوب شد و دوباره روحیه گرفتم! خودتون بهتر می دونید...
وگرنه شما از همه بهتر درد کشیدن این چند وقت منو فهمیدید...
منتظرم...

پ.ن: از همه کسانی که برام دعا کردند ممنونم!(کامنت های خصوصیتون بهم رسید) حالم بهتر شده! بگذریم از این که ذکر یونسیه رو دم گرفتم و غذام شده پوره کدو!
لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین

پ.ن2: فراموش کنید پشیمون شدم!

نظرات  (۱۱)

۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۵ ❤منتـــظر المـهـدی❤
لااله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین....

++++
پاسخ:
دم بگیرید! کارسازه...
:)
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۷ محمد محمدیان
لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین


پاسخ:
:)
ورد سحری...
به من پرنده،آسمون بده...
پاسخ:
هستیم!
ما توی آسمونیم!
درش معلقیم ولی پرواز نه. همه پرواز نمیکنیم؛ بلکه باد میاد ما رو مثل قاصدک به این ور و اون ور می بره! یا بهتره بگم مثل پشه...
ولی ما تکون هایی که از وزش باد به ما میرسه رو پرواز خودمون تصور میکنیم و به همون مغرور میشیم!
حدیث کسا رو که امروز خوندی برای منم دعا کن

+جمعه ی اول ماه صفر
پاسخ:
چشم اگر خوندم!
خیلی خوبه که یادم انداختی! ممنون
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۴ ستاره روشن

+
پاسخ:
ممنون ولی چه خلاصه! آدم یاد ساندویچ میفته! :)
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۷ ♥ محجبه ♥
ممنونم که اومدین وب ما

با تبادل لینک موافق بودین خبر بدید
پاسخ:
اگه دوست داشتید میتونید لینکم کنید.
البته اگه وبلاگ من قابل شما رو داشت!
راستش به تبادل لینک اعتقادی ندارم. هرکسی که خواست میتونه منو لینک نه و من هر کسی رو که بخووام لینک مکنم.
خیلی از وبلاگا رو هم همون نظر میذارم که مثل لینک میمونه...
البته همین الان من شما رو لینک کردم.

غوغاست ذکر یونسیه
پاسخ:
بله. غوغاست!
سعه صدری به ادم میده و روح رو اون قدر نرم و لطیف و خنک میکنه که هیچ چیزی جاش رو پر نمیکنه!
خیلی سبک شدم توی همین چند روز!
خدا کنه پیگیر باشم.
دعا کنید برام!
۲۲ آبان ۹۴ ، ۲۲:۴۸ محمد محمدیان

نام من سرباز کوی عترت است ، دوره آموزشی ام هیئت است . پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار ، سر درش عکس علی با ذوالفقار . ارتش حیــدر محــل خدمتم ، بهر جانبازی پی هر فرصتم . نقش سردوشی من یا فاطمه است ، قمقمه ام پر ز آب علقمه است . رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است ، زینب آن را دوخته پس مشکی است . اسـم رمز حمله ام یاس علــی ، افسر مافوقم عباس علی (ع)

هنگامه رنج و غم و ماتم شده امشب
گریان، زغمى دیده عالم شده امشب
سیماى جهان، غرقه خون دل «یاسر»
در سوگ رسول اللّه اعظم شده امشب
.

فرا رسیدن ماه صفر بر شما تسلیت باد
پاسخ:
ممنون
چه شعر زیبایی!
ماه صفر... در وحی به روی بشر بسته شد در این ماه!
الهی دیگه هیچوقت ندای من الغریب نیاااااد
آقا نباشم ببینم تو هم بگی غریبم
آقا عبدالله بمیره غربتت رو.نبینه
آقا الهی بگی من الامیر الی الحبیب
من المولا الی عبد
من الارباب الی العبد
دیگه صدای غربت نشنویم خدددداااااا
پاسخ:
آج جاااااانننننن....
همون درسته!
"من الامیر الی الحبیب"
ای جااااننن..
امیر دلم...امیر دلم...
فدای نگاه خسته شما بشم آقا!
یه روزی بالاخره خستگیتون در میره بالاخره به لب های مبارک مادرتون لبخند میاد!


کامنتات طوفان به پا میکنه!
تو میفهمی حرف دل پرواز بی پرواز رو...
۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۰:۵۶ زهرا احمدآبادی
فرا رسیدن ماه صفر رو تسلیت می گم
پاسخ:
سلامت باشید.
این ماه ماه غم مادرمون فاطمه زهرا(سلام الله علیها)ست!
خیلی ماه سختیه! :(
ممنون از پست های قشنگتون :)
پاسخ:
ههه
نمی دونم چی بگم!!!
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">