پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

زلال دلت

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ق.ظ


مکالمه دوست داشتنی:

_: اگه لازمه بگیرم!

_: نه خیلی لازم نیست...

_: اگه لازم بود حتما بگو!

_: چشم :)

باید خانوم و آقایی که توی فروشگاه این حرف ها رو بهم میزدن میدیدید!

باید دستتو می گرفتی شرم و حیایی که موقع راه رفتن از چشم ها و منش شون می ریخت جمع می کردی! آقا به شدت مراقب چشمهاش بود و خانوم هم البته هم مراقب چشمهاش بود و هم صداش شرم خاصی داشت! خیلی هم نرم با هم حرف میزدن!

منم فضول بودم یه جورایی، دنبالشون میرفتم حرف میزدن گوش میکردم لذت می بردم! :))) آخر سر اومدن نزدیک نگو آقاهه با آقای همسر آشنا بود!!!

من به فنا رفتم!هههه این قدر تابلو به جفتشون نگاه می کردم! ههههه

دلم می خواست من مثل خانومه باشم! خیلییی... احساس میکنم زیادی برای مثل اون خانوم شدن زمختم!

کاش همه زن و شوهرای دنیا همون قدر باهم خوب باشن و به هم قانع باشن!


**********************************


عاطفه جان!

تو را هیچ آموختنی احتیاج نیست! خود را دریاب!

خود را و قلب زیبایت را...

عاطفه جان!

تو را تنها قلبت و ندای درونت کافیست...

زلال دلت را دریاب!

نگذار دلت در کشاکش روزهای بارانی و گرفته عمر تیره و تاریک شود!

عاطفه جان پاکی های تو برایم نوید بودن دنیای پر از مهر و دوستی و زیباییست

خود را دریاب...


نظرات  (۱۸)

۱۰ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۵۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:-) منم ی همچین موردی رو توپاساژ طلافرشا دیدم اول فک کردم واس خرید حلقه اومدن بعد دیدم نه حلقه دارن و اینا معلومه چندساله رفتن سرخونه زندگیشون بعد انقدر اینا ب آدم آرامش میدن اصن خیلی خوبن آخرنوشتت هم :-)
پاسخ:
پس حسم فقط مال خودم نیست! دلت میخواد دنبالشون بری ارامش بگیری ازشون! خیلی خوبه! کاش همه همین جوری باشن! واقعا ارامش داشتن!
:)
دیگه دوستم باهاش خب...
یارب ..

به به ..واقعا همینطوره .. در روایت هست زن و شوهری که از هم راضی باشند و خشنود ... خداوند به ایشان طول عمر .. آن هم با برکت عطا می کند ... 

ان شاءالله همه همینطور بشویم ...
پاسخ:
چه جالب!
من این روایتو ندیده بودم ولی هر وقت از آقای همسر ناراحت می شدم براشون مشکل مالی پیش میومد!ههه
همه زن و شوهرای اطرافم هم همین طورن!هر وقت از هم ناراحت باشن(فرق نمیکنه کی مقصر باشه) مشکل براشون پیش میاد!
ان شاء الله
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۰۶ معصـومــــــه ▄▄▄✐
سلام
اولا خداروشکر وخوشحالم که حالتون خوبه :)
دوم اینکه آخ گفتییین!متاهلا آرامش میگیرن از دیدن چنین صحنه هایی،مجردها هم به زندگی متاهلی امیدوار میشن:)
کاش....
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم ان شاء الله شما هم همیشه خوب باشید!
فقط مجردا یکم باید برای ازدواج ساده بگیرن. واقعا اونقدرم معیارای زمانی مجردی تاثیر گذار نیست! خیلی چیزا عوض میشه
یکی دوتا مهم و که بدونید بقیه همه حله!
سلام
الان در ازدواج ها بسیار سخت می گیرند
کلا زندگی را سخت می گیریم وقتی این
موارد رو می بینیم لذت می بریم
(لبخند)
پاسخ:
سلام علی آقا!
بله سخت میگیرن! یعنی اون قدر به حواشی و رسم رسومات زاید چنگ میزنیم که اصل فدا میشه!
ما هم خیلی از دیدنشون لذت بردیم! :)
سلام
عاشق آدمای با عفت و حیام...
یکم ملاحضه ...
یکم شرم و خجالت ...
گاهی طرف هیچ نسبتی نداره زودی پسرخاله میشه! :((
ولی این خیلی عالیه که زوجین باهم صمیمی هستند ولی احترام همو دارند... :)
پاسخ:
سلام عزیزم! :)
منم همین طور!
کاش پسرخاله بشه!
:))
بله خیلی خوبه!
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۳ مــ. مشرقی
آخی! چه با مزه بودن.:)
پاسخ:
خیلی دوست داشتنی بودن! :)
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۰۰ ♥ محجبه ♥
خیلی زیاد نیستن از این مدل زن و شوهرا :((
پاسخ:
خب همیشه کسایی که روی خودشون کار کنن و خودسازی کنن کمتر از کسایی هستن که همین جوری رشد کردن...
ولی همون یکی دو تا هم اگه باشن خیلی خوبه به ادم انرژی میده و قوی میکنه برای این شکلی زندگی کردن.
نمیدونم چی بگم ...
اگه همه ی زن و شوهرا اینجوری بودن که عاااااااااالی بود
پاسخ:
واقعا عالی بود!
الانم میشه عالی بود! :)
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۰۵:۵۳ محمد امین احسن مقدم
عاطفه؟!!!
:)
پاسخ:
خب بله...
قبلا یه بارم ثریا بود.
اسم دوستامه... تعجب داره؟!!
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۰۸ ...ما شیعه ها ...
الهی..... 
واقعا دلنشینه.... 
منم همیشه اینجور جاها گوشام تیز میشه :) 
ان شاء الله همه زندگی ها اینگونه شیرین بشن

شما توسط ما دنبال شدید خوشحال میشیم اگر شماهم مارو دنبال کنید من و آقامون باهم تو وبلاگ فعالیت داریم او برای آقایون منم برای خانوما :)
پاسخ:
سلام
پس خیلیا مثل منن! خوبه امیدوار شدم!! :))
ان شاء الله...
اگر در خواست هم نمی کردید من دنبالتون میکردم! دوست دارم مطالب بچه ها ناب و پاک رو بخونم! :)
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
کیمیاست تواین دوروزمونه احسنت +++
پاسخ:
شایدم نگاه ما به سمت جای دیگه ست!!
یه نفر(کیم وو چونگ) میگفت: سنگفرش هر خیابان از طلاست! منتها ما انگاهمون به آسمونه!
احسنت به اون خانوم و آقا! :)
خیلی کمیاب است.
پاسخ:
سلام
من فکر نمی کنم! کمتر هستن ولی کمیاب...
خیلی زیبابوووووووووووووووووود به دلم نشست:)))))))))))
شمام میتونی مثل ایشون باشی چرانتونی:)))))))))))))
پاسخ:
سلام
خوش اومدید! :)
قراره کس اینجا از نوشته های ناقابل من تعریف نکنه و اگه خیلی خوشش اومد و به دلش نشست فقط یه صلوات بفرته! همین...
ان شاء الله که باشم!
خیلی خانومه ناز بود :))
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۹ محمد امین احسن مقدم
زمخت؟!!!!
:)

خیلیا برای اینکه شبیه شما بشن اونم حداقلش, کلی آرزو دارن...

مستدام باد محبتتان بزرگ بانوی بلاگ
پاسخ:
:)
سلام
اون خیلیا خوبی های خودشونو ندید گرفتن! من هیچی نیستم! تعارفی هم ندارم!

اوه! بانوی بزرگ بلاگ...!!!!!!!!!
گمانم منو با کس دیگه اشتباه گرفتید آقا محمدامین بزرگوار!

خدا شما رو برای مادرتون نگه داره! :)
عجبا!!!
پاسخ:
سلام
چرا؟!
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۲۷ چشم به راه
عاطفه جان خودت را دریاب
:)))))
پاسخ:
؟؟؟!!!!!
خب مگه بده خودشو بچسبه؟! :))
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۳۲ سیده ترمه موسوی
آخی ^__^
کاملا متوجهم چی می گید... 
خیلی قشنگه 
ان شاالله همه زوج ها اینجوری باشن! 
پاسخ:
:)سلام
خوش اومدید!
ان شاء الله...
سلام
خدا قوت
مطلب شما با لینک زیر منتشر شد:
http://webyan.ir/?module=news&news_id=2902
با آرزوی توفیق روز افزون
یا علی
پاسخ:
سلام
سلامت باشید
حالا اینقدر مطالب ما رو منتشر کنید که ما مجبور بشیم به شما لینک بدیم ها! :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">