پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مخصوص برای خواهرم!

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ق.ظ

 

مخصوص برای خواهر گلم!
برو حال هیئتی کن...
عوض منم گریه کن!
 



 
«حذف شد»




 

 
۹۴/۰۹/۱۰
پرواز سپید

خواهرانه

مداحی

نظرات  (۶)

مخصوص خواهرت!!!!
پاسخ:
سلام
:)
خب دیگرونن میتونن استفاده کنن ولی اصلش برای خواهرم گذاشتم آخه اینترنتش کنده نمیتونه با تلگرام بگیره این مداحی ها رو!
میشه لینک دانلود رو هم بزاری ...لطفا
پاسخ:
از پی سی خودم گذاشتم خیلی قبل دانلود کردم!
راستش نمیدونم از کجا بوده. اونایی که اخرش گفته "تبیان دات نت" از تبیانه اونایی که نگفته از هرجایی بوده. واقعا نمیدونم الان!
شرمنده...
قشنگن:)
خیلی قشنگ
پاسخ:
خدا کسانی رو که حنجره شون رو خرج دین میکنن نگه داره!
خدا بهشون اجر شهید بده ان شاءالله...
ممنون میشم که برای همه دعا کنید! همین الان بعد از نماز مغرب... :)
آدم وقتی برای خواهرش بذاره
بهتررررررین رو میذاره
خواهر خوااااااهر
هر بار که میگم یه معنی بذهنم میاد یه حس
پاسخ:
الهییی...
تو خواهر منی!
روزایی که اگه نبودی منم معلوم نبود اینجایی که هستم باشم!
امروزا روز فکر کردن به مفهوم خواهره...
یه خواهر کربلا
یه خواهر ایران
یه خواهر سامرا...
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۱:۴۱ لبیک یا خامنه ای
سلام آبجیم.ممنونم
راستش امشب دلم خودش روضه خونه و حقیقتش نمیذاره روضه ی یکی دیگه رو گوش...صادقانه اعتراف کردم..

اما دوباره ام گوش دادم و همون حس دیشب که تو تلگرام گفتم...این وسطیه یه خورده..بیشتر از یه خورده اذیت....حتی اگه محتواش خوب باشه..
مداحییائی که با طمأنینه ست رو ترجیح میدم...

عزیییییییزم...به قول یه بنری که ازش خوشم میاد..ممنون که مهربونی...:)

در ضمن چشمو دلتون روشن...آقاتون به زودی بر می گردن از زیارت و زیارتشون می کنی...ان شاالله همه ی زائران با دست پر و به سلامتی به خونه برگردن...آمین


*فک می کنم بعد فاجعه ی منا مردم بیشتر از قبل دلتنگ مسافراشون میشن و روزی که به خونه بر می گردن خیلی زیباست...
منم دلتنگ همه ی زائرانم(امیدوارم نگن عاقل نیست:(....شایدم درست بگن چون عاشق انسانهایی هستم که از وادی دیگری با سوغاتی هایی از جنس نور که به خاطر به دست آوردنش سختی های زیادی رو متحمل شدن برای من و همه،دارن بر می گردن...و دوسشون دارم  :(         :)

دیگه آبجی وقتی همسرتو دیدی زیاد به مسافرانی که به همراه زینب سلام الله علیها به مدینه برگشتنو اونچه گذشت فکر نکنی...و مواظب باشی پاهای تاول زده ی همسرتون،خستگیو دوری از شما دلتو نبره به سال 61 هجری...(بهتره ادامه ندم..) به همسرتون برسی آبجی..


یا فاطمه(س)

پاسخ:
سلام عزیزم! همین سر شب بود که داشتم پیش خودم میگفتم دلم برای خواهرم تنگ شده اما چون میدونستم مشغله تون زیاده هیچ تماسی نگرفتم! گفتم مزاحمت میشه!

عوضش میکنم عزیزم! یه چی دیگه میذارم که دوست داشته باشی! این پست "مخصوص برای خواهرم" بوده پس به میل خواهرم هر جور که این عزیز دوست داشته باشه تغییر میکنه!
:)


*فک می کنم بعد فاجعه ی منا مردم بیشتر از قبل دلتنگ مسافراشون میشن و روزی که به خونه بر می گردن خیلی زیباست...


دقیقا!
حال نگرانی رو توی چشمای مردم که میبینم دلم آشوب میشه!


پاهای تاول زده ی همسرتون،

ای ناقلا از کجا فهمیدی امشب باهام تماس داشته و وقتی جزء به جزء به زور ازش حالشو پرسیدم از تاول پاش بهم گفته؟!! :)))


۱۲ آذر ۹۴ ، ۲۳:۰۶ لبیک یا خامنه ای
سلام عزییییییزم...
وقتی دلت پیش بنده هاشه...اشکای دلشون که برای تاولای پای همسرشونه، می بینی...
از اینجا بود که فهمیدم:)

در ضمن هر وقت دلتون خواست باهم صحبت..مراحمی آبجیم..کار داشتم بدون تعارف می گم و خیالم راحته آبجیم درک می کنه و ازم دلخور نمیشه...


یافاطمه(س)

در ضمن بگم چی بذار به جاش؟کلیپ همون کارتونی که گفته بودم:)


دوستت دارم آبجی
پاسخ:
سلام.
آخه نمیشه که کنار مداحی ابا عبدالله اونو بذارم باشه یه پست دیگه برات اونو میذارم کیف کنی!! :))
حتما این جوری خیلی خوبه که باهام تعارف نکینی عزیزم!
منم دوستت دارم عزیز دلمی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">