پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

دخترکم

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ق.ظ


 
 

 


دخترکم خوش اومدی بابا...
ببخشید بابا...
که نمی تونم راحت حرف بزنم...
آخه لبم زخمه
بابا اینجا کسی نمی زنه کسی رو...
همه دوستت دارن
راحت باش بابا
پاهات چی شده؟
بابا فدات بشه که ...
این قدر پاهات زخمی شده...
خیلی توی خار ها دویدی عزیزم؟
ناراحت نباش...
اینجا دیگه زخمی نیست...
دردی نیست...
سختی نیست...
بابایی؟ دختر نازم...
گوشات چی شده بابا؟!!!!!
چرا پاره شده؟!!!!

بابا فدای اون خون خشک شده روی گوشِت بشه
بابا جان همه چی تموم شد...
خسته نباشی عسل بابا...
خسته نباشی شیرینم...
همه چی تموم شد
-: سلام بابای نازم...
بابا برای من همه چی تموم شد...
پس عمه چی بابا؟؟
هر وقت می خواستن ما رو شلاق بزنن...
عمه بود که خودشو می انداخت روی ما...
بابا هرچی من زخم دارم...
عمه هزار تا هزار تا داره...
بابا عمه رو خیلی زدن، خیلییی...


و حسین علیه السلام خون گریست...


پ.ن: منتظرم... تا خون گریه های حسین را منتقمی بیاید.

 

نظرات  (۹)

۲۶ آبان ۹۴ ، ۰۵:۳۶ زهرا احمدآبادی
السلام علیک یا اباعبدالله...

عالی نوشته بودید....
پاسخ:
سلام ممنون لطف دارید...
حتما صوت همراهش رو هم دانلود کنید و گوش کنید زیباست!

خیلییییییی قشنگه
پاسخ:
خواهش عزیز دلم! :)
قشنگی نگاهتونه که این نوشته ناقابل رو زیبا میبینه!

۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۵ ❤منتـــظر المـهـدی❤
السلام علیک یارقیه بنت الحسین
پاسخ:
جان حسین جانان حسین
عالم سنه قوربان حسین...
مرده بدم زنده شدم
عشق تو را بنده شدم...
السلام علیک یا رقیه بنت الحسین علیه السلام
یارقیه بهر ما تدبیر کن
با نگاهی بردلم تاثیرکن
پاسخ:
همه چیم حرم حرم حرم حرم
زندگیم حرم حرم حرم حرم
می بریم حرم حرم حرم حرم...
دلم خیلی این روزا پره...
التماس دعا!
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۴:۱۶ ابوتراب ...
خوش آمدی ای پدر

یار سفر کرده‌ی من از سفر آمده

خرابه را زینت کنم که پدر آمده ‏

خوش آمدی ای پدر! مرا به همره ببر‏
پاسخ:
خوش آمدی ای پدر! مرا به همره ببر‏
آخ یعنی میشه یه روز پدر منو با خودش ببره؟!
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۴ محمد محمدیان
مصیبت سختی رو به نگارش در آوردید
ئ اینکه عااالی بود
.
ایام شهادت حضرت رقیه بر شما تسلیت باد
پاسخ:
ممنونم! :)
اینا همه دلنوشته ست! اگه ازم قبول کنن...
همچنین بر شما و خانواده محترم
۲۷ آبان ۹۴ ، ۰۱:۱۶ زهرا فاطمی
سلام
می دونستید که تک تک مومنین باید اولیاء دم خون امام حسین علیهم السلام باشند؟

نتوانستم تا انتها بخوانم.. گاهی، برخی چیزها را نمی کشد این قلب که ادامه اش دهد.. عذرخواهم

زنده باشی خواهرم
پاسخ:
سلام
شما نتونستید بخونید و قلب حضرت زینب سلام الله علیها تحمل کرد که ببینه و بگه و به یاد بیاره وووو :(((
سلامت باشی عزیزم
التماس دعا

۲۷ آبان ۹۴ ، ۰۲:۵۶ لبیک یا خامنه ای
سلام آبجیم.
دیر وقته...میام دوباره

دوستتون دارم
پاسخ:
سلام دیر وقته ولی من بیدارم!
چند روزه منتظر شما هستم! دلم هم گرفته و هم خوشحالم! بماند برای چی...
منم خیلی دوستتون دارم.
شاید یکی از بهترین دلخوشی های من توی این روزا شما باشید...
۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۹ ♥ محجبه ♥
خییییییییییلییییییی عااالی بود

با خوندنش اشک تو چشم آدم جمع میشه :(
پاسخ:
عزیززززززممممم :)
خب قصد منم همین بود! التماس دعا حتما برام دعا کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">