پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

کفش

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۲ ب.ظ


رفتم کفش بگیرم .به خاطر مشکلی که دارم و ورمی که پاهایم دارند، مجبورم کفش چرم استفاده کنم. داخل مغازه رفتم؛ که همسرم تماس گرفت. وقتی در مورد قیمت کفش گفتم؛ سوت بلندی کشید و...

گفت: پس یک کفش خوب بخر، چون اگر از درد پا شکایت کنی، تکه تکه پول کفش را پس می گیرم!ههه... من هم گفتم: پس هر قیمتی که باشد می خرم چرا باید کفش ارزان بگیرم؟! خندید و گفت: هرطور صلاح میدانی...!

کفش های زیادی امتحان کردم. شاید سی جفت کفش را امتحان کردم. و البته دختر فروشنده با حوصله تمام برایم هر کفشی را که می خواستم، با رنگ های مختلف می آورد.(خیلی از این رفتار او خوشم آمد) به خاطر همین حوصله به خرج دادن، احساس می کردم که باید حتما از همین مغازه خرید کنم! احساس درستی بود، چون آخرین کفشی که به پا کردم؛ خیلی کفش خوبی بود. یک کفش چرم قهوه ای رنگ عالی!

همان طور که داشتم امتحانش می کردم فکر کردم که: اما این کفش اصلا برای زمستان مناسب نیست. اگر برف یا باران ببارد چه کنم؟!! ... کمی برای این مسئله ناراحت بودم! با خودم گفتم: نگذار دلت با این کفش بماند! تجربه به تو ثابت کرده چیزی که دلت می خواهد بهترین انتخاب است!... همان را خریدم. مدام در فکر کفش زمستانی بودم که نمی دانستم از کجا می توانم پول برای آن تهیه کنم!...

با مادرم برای احوال پرسی، تماس گرفتم. در مورد اتفاقات این چند روز صحبت می کردیم که مادرم گفت: کفش هایی که فرستادی برای مستحق، لازم نداری؟ گفتم: نه.

- : یکی از کفش ها خیلی خوب است! همان که من هم مشکی رنگ آن را دارم. همان چکمه زیپی.

- : ازش آب رد می شد؛ گفتم بدهم کسی که جایی زندگی می کند که هوا خشک، ولی سرد است و کفش گرم لازم دارد؛ جایی که باران نبارد.

- : خب می خواهی کفش مشکی خودم را به تو بدهم؟ هنوز سالم است و من به آن نیاز ندارم!

-:بلههه ! من کفش زمستانی نداشتم. نمی دانستم چه کنم! ممنون


۹۴/۰۷/۰۸

نظرات  (۳)

سی تا کفش امتحان کردید !؟
خسته نباشید واقعن !!!!!!!


من هیچ وقت خرید نمی رم :|
اصلا حوصلشو ندارم...
یادمه یه بار مامانم با دوستاش منو برد خرید ! بعد نهایت تحمل بازار های شلوغ واسه من 45 دقیقه الا یک ساعته ! خلاصه این ساعت گذشت و منم خسته شدم و شروع به غر زدن که بریم خونه دیگه ...
بنده علاقه وافری به کاکائو دارم. مامان همون جا رفت یه بسته شکلات برا من خرید و گفت بشین رو این صندلیا اینو بخور تا ما بیاییم :|  ما هم گول خوردیم ! خیلیم بچه نبودیمااااا ولی خب در برابر شکلات . . . . . .
هععععی ولی شکلاتای ما تموم شد و خرید اونها تموم نشد که نشد !!!
.
شماره پام ؛ شماره پای مامانمه
سایز لباس هام رو هم هم پدرم میدونه و هم مادرم !
همه رو خودشون می خرن :)))))))))))))

البته یه وقتایی هم سالی دو سه بار مثلا ؛ خودم می رم خرید :)
پاسخ:
منم خیلی حوصله بازارای شلوغ رو ندارم. همه این سی جفت کفش از یه مغازه بود. اونم یه مغازه خلوت با یه فروشنده زن خوش برخورد! کلا خرید خیلی سیوی(save) بود! خیلی از خودم راقبت کردم یه وقت استرس تحمل نکنم!خخخخخ
اگه من نرم خرید کسی برام نیست که بره! چون شوهرم از خودمم بدتره اصلا بازار براش حکم جهنمو داره. فکر کنم اون دنیا خدا ببردتش جهنم بگه زنتو اذیت کردی بکش حالا! باهاش خرید نرفتی حالا باید هی بازار گردی کنی!!خخخخخخخخخخخ
سایزمم که کلا ریخته بهم! پامم که ورم کرده...دیگه ناچاریبود تازه رفتم کفشی خریدم که حالا حالا ها مجبور نشم برم خرید دوباره!
در ضمن مگه سالی دوسه بار کمه؟؟!!
۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۰ لبیک یا خامنه ای
سلام خواهر عزیزم.دلتنگتون بودم...
پاسخ:
سلااااااااااااااممم عزیزززززززززززممممممممم!!!
چه قدر دلم براتون تنگ شده بود!! خیلی دوستتون دارم!!!! خیلی خوشحال شدم!!
از خوشحال اشک توی چشمم جمع شده! واقعا خوشحال شدم! چرا اینقدردیر...؟!

۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۱:۱۹ صحبتِ جانانه
من حیث لا یحتسب رسوند خدا:)
الحمدلله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">