پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

نگاه

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹ ب.ظ

به من نگاه می کند...

با چشمانی خسته از بی خوابی ها ی مداوم...

نگاهش نگاه یک طلبکار است....

گاهی با خنده هایم می خندد...

گاهی با اشتباهاتم اخم می کند...

ولی همیشه طلبکار است!!

حق هم دارد...

مگر من چه کرده ام برای او...

اگر او برای من کارها کرده من برای او هیچ بوده ام...

همیشه طلبکار است که برای آرمان من رفته است و من حتی برای خودم هم به سمت مسیر او نمی روم...

او برای من و آرمانم تمام جوانی خود را داده اما من برای...

حتی او را نمی شناسم...

مگر نه این که ما برای آرمانمان حد و مرزی نداریم؟!!

مگر نه این که آرمان ما جهانی ست؟!!

پس چرا من او را از خودم ندانم؟!

او از من است مادامی که من در مسیر او باشم...

بگذار همیشه اشتباهاتم را، با همین نگاه طلبکارانه که از صفحه رایانه شخصی ام به من دوخته است؛ گوشزدم کند...

بگذار نگاهش طلبکارانه باشد اما باشد...

دوستش دارم...

نظرات  (۲۲)

سلام قشنگ و با معنی اما مخاطبتون کیه؟؟؟ 
پاسخ:
مگه ادامه مطلب رو نخوندید؟
عکس نشون میده منظورم کیه... توی تگ ها هم اسم صاحب عکس اومده...
خوشا به حالشون ...

در مسلک ما معنی پرواز چنین است ....
پاسخ:
اوهوم...
ما که فقط شناگر دریای حسرتیمممم...
اهان توجه نکردم 
شهید  مغنیه؟؟؟ 
خیلی گفتته تون قشنگ بود با این عکس بیشتر معنی پیدا میکنه
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم...
شما چشماتون قشنگ میبینه!
حضرت امام خمینی:
شهدا در خندۀ مستانه شان و در شادی وصولشان عند ربهم یرزقونند.
پاسخ:
آه...
عند ربهم یرزقون...
حتی کلماتش هم خوش آهنگن...
حق هم دارن!
آدمی که دوست داشتنیه نمیشه دوسش نداشت!

پاسخ:
آره! آدمای دوست داشتنی...
:))
چه نگاه سنگین و پرحرفی دارن...
پاسخ:
خیلی...
این عکسو گذاشتم توی صفحه دسکتاپم تا همیشه نگاهش بهم باشه.. بعضی سنگینی ها ادمو نگه میداره!!
چقـدر این چهره آشنا و دلنشینِ

متن حرف نداشت:)
پاسخ:
این چهره آشنا چهره شهید جهاد مغنیه پسر شهید عماد مغنیه یکی از شهدای حزب الله لبنانه.
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۵۵ صحبتِ جانانه
شهدا دوست داشتنی هستند،

برای خدا...
پاسخ:
و برای دوستان خدا و برای محبین راه شهادت...
خوشبحالشون و خوش به حالت
رحمت الله علیه 
پاسخ:
خوش به حال من؟
حسرت حال منه...حال همیشه من...
سلام
چه کار خوبی کردی گذاشتی جلو چشمت باشه این نگاه حق دار خسته ی مقاوم...
متنت زیبا بود رفیق
پاسخ:
سلام عزیزممم...
ممنونم رفیق...
گذاشتم که سوزم بیشتر بشه...
هرچی بیشتر بسوزی سبک تر می شی برای پرواز...
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۲۶ مهدی ابوفاطمه
رحمه الله و رحم الله والده
پاسخ:
رحمه الله و رحم والده ...
:)
جالب بود - تشکر
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۷ زهرا فاطمی
سلام
نگاهش طلبکارانه باشد یعنی ما قراره همون طور هیچ کاری نکنیم؟

الهی که نگاهش زیبا شود و قدرشناسانه .. این نشون می ده که شاید ما هم بهتر شده باشیم.. رو به جلو در حرکت رشد..

شاد باشید و سرزنده الهی
پاسخ:
سلام
چرا قراره همه کاری بکنیم! هرکاری که از دستمون برمیاد... ولی هرکاری هم بکنیم بازم کمه! و این اون نگاه طلبکارنه رو می طلبه...

همچنین شما
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۵۰ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

چه زیبا ...

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام
زیبایی در نگاهتونه!
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خوشاآنان که باشهادت رفتن......
پاسخ:
:)
طوبا  لهم...
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۷ زهرا فاطمی
سلام
می خواستم یک طرح لبیک جمعی انجام بدیم با دوستان وبلاگ نویسی که ارزشی می نویسیم در خصوص امر اخیر رهبری مبنی براینکه کاهل نمازی افراد را از بین ببریم. روی این مورد کار کنیم. موافقید؟ همراهیمان می کنید؟
هم به صورت مجازی و هم در گفتمان ها و زندگی های حقیقمان..
منتظر پاسخ و پیشنهادات و رهنمودهایتان هستم.

التماس دعا
پاسخ:
سلام. راستش من نمیدونم فعلا...
البته طرح خوبیه..یعنی عالیه.. ولی من معلوم نیست چی کاره ام...
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۱ محمد محمدیان
جوان است اما با جوانیش خیلی ها مجذوب جذابیت معنوی و خدایی اش شده اند

شهید است اما زنده است و حتی عکس هایش نیز با انسان حرف میزند

**

جالب و زیبا نوشتید



پاسخ:
سلام
بله ه جذاب و هم خدایی..اصلا چون خدایی شده اند جذابند...
دقیقا حتی عکسشون هم با ما حرف میزنه!
خواهش ممنونم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۴ راه امـــیـــن
پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله فرمودند:
النَّظَرُ فی ثَلاثَةِ أشیاءٍ عِبادَةٌ: النَّظَرُ فِی وَجهِ الوالِدَینِ و فِی المُصحَفِ و فِی البَحرِ.

نگاه کردن به سه چیز عبادت است: به صورت پدر و مادر، به قرآن و به دریا.
بحار الأنوار، ج 10، ص 368
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
سلام

شهادت مادر سادات رو بهتون تسلیت میگم :((
پاسخ:
سلام
با تاخیر تسلیت
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۳ ستاره های شب دنیا
بعضی چشم ها مال بعضی سن ها نیستند شاید هم مال بعضی زمان ها...
نگاه می کنم، سرم را می اندازم پایین و تمام..
پاسخ:
نفهمیدم منظورتونو..
اگه میشه توضیح بدید...
:)
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۳۱ انسان نیازمند
سلام بانو

سال نو مبارک

سالی پر از برکت،سلامتی و خوشبختی درکنار خانواده برایتان آرزومندم

:)
پاسخ:
سلام
سال نو شما هم مبارک :)
همچنین شما..
این شهید رو دوست دارم .. :)
پاسخ:
منم دوستش دارم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">