پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

رضای نازم

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ق.ظ


رضای نازم سلام.

آقا سلام

مهربانم

امشب دلم شما را میخواهد...

می دانم امشب درد دارید آقا...

چه سخت بود که بدون هیچ کسی درد بکشید و تنها ناله کنید آقا...

آقا...

آقا...


**********************************


امشب هیچ حرف خاصی ندارم. فقط دلم می خواد اون عزیزایی که مجاور حرم آقام رضای مهربون هستن نایب الزیاره باشن!

ما اینجا دستمون بسته ست!

**********************************
ای خدا قم رو از دست دادم فقط به خاطر تو! سخت بود ولی همه ش برای تو راحته! چون تو می بینی و می شنوی...

هیچ منتی نیست که من بنده توام! هرچی که لازم باشه و بگی انجام می دم ولی خیلی دلم تنگ شده امشب برای حرم عمه م معصومه سادات بانو...


امشب از دلتنگی با دلم رفتم توی حرم خانوم...

داشتم پرواز می کردم توی حرم...

خانوم شهادت برادرتون هم تبریک هم تسلیت!

غصه نخورید خانوم! ما دوستشون داریم. شما رو هم...

خانوم ما همیشه میایم که شما به ما قوت قلب بدید! اگه شما غصه بخورید ما چه کار کنیم! دلمون می ترکه...


***************************

ای خداااا

کمک کن! دیگه داره از هوای این شهر نفسم بند میادددد

دیگه دارم می ترکممم

منو یا برگردون قم یا ببر توی بغل امام رضا جانم...

ای خداااا

هیچ چاره ای جز صبر ندارممم

همه ش هم فقط به خاطر رضایت توئه. دوستت دارم خدای خوبم

میدونم که حتی توفیق همین حرمان رو هم تو بهم دادی!

وگرنه من سراپا آلودگی کجا و... تلاش برای کسب رضای تو کجا!

خدای بزرگم...

به حق شهید امشب بهم صبر بده!

بهم توفیق جهاد بده...

ای خدای رحیم...

رحم کن به من و کمک کن بتونم این بغض رو بیرون بریزم...



پ.ن: این روزای آخر صفر بدجور داره عذابمون میده!



نظرات  (۸)

هعیییی
پاسخ:
:((((
امشب واقعا التماس دعا دارم!
۲۱ آذر ۹۴ ، ۰۱:۲۰ صحبتِ جانانه
تسلیت میگم سیده بانو...

درخواست دعا
بی تعارف و اورژانسی
پاسخ:
محتاجیم به دعای خوبان...
ان شاء الله هر چیزی که خیره براتون پیش بیاد
خدا خیر رو توی آسونی قرار بده براتون.
سلام
خدا قوت
مطلب شما با لینک زیر منتشر شد:
http://webyan.ir/index.php?module=news&news_id=2393&admin_preview
با آرزوی توفیق روز افزون
یا علی
پاسخ:
سلام
قابلی نداره!
سلام
ورود به دل نوشته ها نیاز به وضوی جان داره...
گاهی یک حرف بی ربط میتونه نغمه ناجور باشه

ما به احترام این نوشته سکوت میکنیم و دعا...
ان شا الله با این بزرگانی که باهاشون مناجات کردید محشور شوید

یا علی
پاسخ:
سلام
ممنونم...
اما هر کلمه ای که بفرمایید روی چشممون میذاریم!
هیچ چیزی بی ربط نیست...
شهادت امام رضا علیه السلام رو بر شما تسلیت می گویم
پاسخ:
ممنونم. همچنین...
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۳ ♥ محجبه ♥
شهادت امام رضا علیه السلام رو بهتون تسلیت میگم :-(
پاسخ:
ممنونم.
:(
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
تسلیت.....
پاسخ:
البته دیگه الان تبریک!

۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۵ رافضیــة ...
جانم رضای غریبم....
پاسخ:
جاااانمممم :)
ممنون از این که اومدید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">