پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

صدای استخونام...

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۱۱ ب.ظ

 

خدای خوبم به من رحم کن و با حضورت قلب زخم خورده و بیمارم رو آروم کن!

عزیزان اگر کاستی ای داشتم حلال کنید!

اگر تونستم بازم می رسم خدمتتون...

می ترسم و نمیدونم چی برام می خواد پیش بیاد...


 

حرفای منو توی این ویس بشنوید.

 

 

 

بعدا نوشت:

 نگرانم نشید! الان حالم خوبه! مسئله اینه اونقدر وضع جسمیم بهم ریخته بود که حتی به دقیقه بعدم امید نداشتم. این پست حلالیت گرفتن من بود از خواهران و برادران و دوستانی که وارد آسمون قلب من میشدن!

برام دعا کنید. فردا به خاطر یه آزمایش مجبورم وای فای و موبایل و همه مظاهر تکنولوژی رو از خودم دور کنم. هر چی بشه نتیجه آزمایش برام اصلا فرقی نمیکنه.

در هر صورت خدا رو شکر.

الحمدلله علی کل حال

 

 

۹۴/۱۱/۰۳
پرواز سپید

نظرات  (۱۴)

خیلی قشنگه :|
پاسخ:
عزیزممم
منو یاد این جمله انداختی:
ما رأیت الا جمیلا...

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۰ مــ. مشرقی
خیره ان شاالله...
پاسخ:
خیره...
هیچی بدون خیر نیست!
خدا کنه همیشه خوبی ها سر راهتون قرار بگیره ولی هیچ وقت خودتون رو مدیون دیگران نکنید و همیشه سعی کنید دیگران ازتون راضی بمونن.موفق باشید
پاسخ:
ممنونم
چشم خیلی سعی میکنم ولی خب بعضی اوقات واقعا حساب بعضی مسائل از دستم خارجه!
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۵۵ صحبتِ جانانه
خدا عاقبت ما و شما رو ختم به خیر بگرداند ان شاءالله
پاسخ:
ان شاء الله...
چی شده؟ 


پاسخ:
:)
مریضم
درد و فشار زیادی رو تحمل کردم...
نفس نداشتم...
سخت نفس می کشیدم...
یه نفس میدم اونم به زور و معلوم نبود بعدی بتونه بیاد...
ان شالله که خیره...
توکل بر خدا
پاسخ:
همیشه خیر هست. منتها ما صبرمون کمه و خیر رو زود میخوایم!
درد خیره! حداقل این که گناهمون پاک میشه و این خیلی برای مثل منی خوبه!
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۴ محمد امین احسن مقدم
سلام,
اومدم اینجا از دیر شدن هام در نوشتن هام بنویسم! که حالتی رفت که انگشتم از خودنویسی باز نشست.
همیشه از رفتن ها و خبر از نماندن ها حالم تنگ میشد. حال دلم بسته میشه. به فراموشی آلوده شدم الان.

_________________*______________

وَاصطَنَعتُکَ لِنَفسیِ

من تو را برای خودم ساختم!                                       طه آیه ی منوره 41

**به آنچه امیدوار نیستی،امیدوارتر باش از آنچه بدان امید بسته ایی**

پاسخ:
نگران نباشید.
من در هر حالی باشم واقعا نمی تونم به درد دیگرون بیتفاوت باشم!
همیشه جایی برای شنیدن درد دل دیگرون دارم!
خدا ممکنه انسان رو در شرایطی قرار بده که تحمل انسان به مویی بند بشه... اما هرگز رشته ی اتصال رو قطع نمیکنه...

با خدا باشیم... به خدا پناه ببریم...
فشارها برای فهماندن چیزیست به ما... 
پاسخ:
ممنونم.
مریضی های پشت سر هم خیلی منو شکننده کرده.
برام از خدا صبر بخواید!
نمیدونم چی رو باید بفهمم! می ترسم فرصتی برای فهمیدن نداشته باشم!
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۳ میچکا بانو
آمین ..
پاسخ:
عزیزممم :)
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۰۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
پرواز دلم گرفت 
همین ....




صوت :((


پاسخ:
عزیزمممم
دلت نگیره فدای تو بشم!
همه چیز خووبه. برام دعا کنید!
خدا ازت قبول کنه عزاداری رو! (لبخند)
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۵ مهدی ابوفاطمه
خیره ان شالله
سلامتی دنیا و آخرت رو براتون از خداوند مسئلت داریم
پاسخ:
سلام
خیره!
ممنونم
منم همین طور... خیر دنیا و آخرت برای شما! متشکرم
سالمی؟
پاسخ:
سلام
بله...
الان خبرشو میذارم!
ممنونم از احوال پرسیتون... البته شیوه تون خیلی خاصه! :)
سلام
سلامتین ایشالله... که هرچی که خیره همون بشه
سلام
سلامتین ایشالله... که هرچی که خیره همون بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">