پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

اکسیر (خواهرانه)

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳ ق.ظ

سخت ترین بخش انتظار اینه که هی پیش خودت بگی
 
کی دوباره برمیگرده؟
اصلا برمیگرده؟

بلاتکلیفییییی...
همیشه چیزی درش ضعف داشته باشی میشه امتحانت!
من از بلاتکلیفی بدم میاد و همیشه بهش امتحان میشم.
گفتم اگه شما از دست برید و نشناسمتون خیلی غصه میخورم اما شما برای من غصه رو خواستید!
هعییییییییی... عیب نداره! شاید نمیتونستید...
نمی دونم چرا ما همیشه غم های خودمونو الهی و اهورایی میدونیم و غم های دیگران رو دنیایی؟
نمی دونم چرا از پیامتون که برام آرامش خواستید ناراحت شدم! یعنی میدونم...
احساس کردم ارامشی که برام خواستید معنیش بیشتر سرخوشیه!
من سرخوشی میخواستم اینجایی که الان هستم نبودم!
دیشب خانوم .... گفتن من چه عیدی ای بهت بدم؟ اول خیلی به شوخی گفتم، به روز شدن ..... . گفتن اونو امشب نمیتونم. بهشون گفتم پس دعا کنید شهید بشم!
اومدم دیدم ..... به روز شده!
یعنی خدا میخواد بهم بگه تو رو نمیخوام!!! :((((((((((((((((((((((((
من برای خدا هم اضافه ام!!
 براتون واقعا خوشحالم. چون یه راهی پیدا شده که ابراز محبت کنید. یعنی این جوری احساس میکنم که دارید عشقبازی میکنید.
یه سوال: علم کیمیا جنس ادما رو هم عوض میکنه؟!
از مادری کردن خسته شدم! دوست ندارم جنسم مادر باشه!!
دوست دارم باد باشم...
من همیشه به داشته های دیگرون حریص بودم!
کیمیا گر میشناسید کارش درست باشه؟
دیگه نمیخوام مادر باشم! بدجور بلاتکلیفی آزارم میده.
صبح امروز که از خواب بیدار شدم چشمام خیس بود. به آقای همسر گفتم چرا چشمای من خیسه گفت؟ شاید گریه میکردی! یه جوری گفت که انگار میدونسته گریه میکردم اما براش عادی شده...
انگار جایی خوندم که اشک اون اکسیر کیمیا گره!
رنج
درد
اشک
اینا اون چیزیه که میخوام!
میدونستید وقتی شروع به نوشتن براتون میکنم نمیدونم اخرش به کجا میرسم و اصلا فکرشو نمیکردم که برسم به جایی که ازتون این چیزا رو بخوام؟!!

۹۴/۰۹/۳۰

نظرات  (۷)

یاور میکنید من مجرد، دیشب کلی برای این چیزایی که شما گفتید غصه خوردم و گریه کردم؟
و خدا بهم ثابت کرد مجرد و متأهل تفاوتی نداره
تا ما نسبتمون رو با خود خدا تعریف نکنیم
پاسخ:
سلام
باور میکنید ازدواج همه چیز نیست؟
 حتی بهترین نوعش؟
من بهترین مرد دنیا رو کنار خودم  دارم ولی...
مگه میشه چیزی بتونه جای خدا رو پر کنه؟
آرامش در دنیا فقط در درد کشیدن برای خداست.
فقط در عشقبازی با خدا...
هیچ چیزی جای لبخند رضایت خدا رو نمیگیره!
هیچ چیزی جای قرب رو نمیگیریه!
عشقی که نسبت به همسر و فرزند داریم حساب همون شعره که:
عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست...
همه چیز فقط برای رسیدن به قربه...
همین.
التماس دعا دارم ازتون!
آها راستی!
من از داشتن بچه و همسر ناراحت نیستم و خسته نشدم! منظورم جنس روابطمه: مادری کردن
تعریف خاص خودمو دارم برای این عبارت. :)
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۴ مــ. مشرقی
سلام.
اره بلاتکلیفی :(
نگید واسه خدا ام اضافه ام!
 امیدوارم به خواسته دلت برسی.
پاسخ:
سلام
میدونستید نوع نوشتار شما رو خیلی دوست دارم؟
کلا جملاتتون خیلی لطافت توش هست! :)
منظور خاصی داشتم... بماند.
دعا کنید!

نمیدونم چی بگم...
ولی هیچکدوم برای خدا اضافه نیستیم باور کن نیستیم
شهادتی که گفتید کاش خدا افتخاربده بهمون:)
پاسخ:
سلام
حرف خاصی بود خطاب به شخص خاصی. ابتدا و انتها داشت!
احساس اون لحظه من بود.
ممنونم. دعا کنید...
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۷:۱۲ معصـومــــــه ▄▄▄✐
من باور میکنم که ازدواج همه چیز نیست.شما باورتون میشه یکی که مجرده با تمام وجودش به این موضوع ایمان داشته باشه؟!خوشبختی ازدیدمن یعنی اینکه بدونی خدا دوستت داره،وقتی حسش میکنی جنس خوشحالیت اصله ....
پاسخ:
:)
انتظار؛شیرین ترین درد دنیاست...
درد به معنی واقعی کلمه. .
پاسخ:
آخ اخ
از این درد شیرین بعضی وقتا خرخره آدمو می جوه!
۰۱ دی ۹۴ ، ۱۳:۳۰ محمد امین احسن مقدم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام،
[لبخند ******** هنگام :) ی شما]

همه ی ما برای خدا اضافی هستیم. خیر سرمان کلی لطف و محبت کرده انداخته ما رو در طول تاریخی و عرض جغرافیایی 1394بعدازهجرت گل سرسبدش و خاک سلمان مِنّی اهل بیت. اضافی هستیم، چون همش تو کتابش میگه با کسی قول و قرار ازلی و ابدی نداریم!!! آدم نباشید تموم میشد میرید تو سطل زباله آفرینش. با کسی تعارف نداره خدا. خودتو لوس کنی و بخوای زیر آبی بری میگه شرمنده. خیلی شیک و مجلسی یه قومی میاره که هم خدا اونا رو دوست داره هم اونا خدا رو دوست دارن. پس لطف کنیم به خودمون، اضافه بودنم رو به الصاق بودن تبدیل کنیم. مثل تمبر بچسبیم به نامه ی پست قبول اهل بیت.

بلاتکلیفیم چون قاعده بازی رو بلد نیستیم...قاعده بازی رو یاد بگیری دیگه اضطراب و بلاتکلیفی معنی پیدا نمیکنه.

** توصیه به همه ی شروع کنید به مطالعه عین صاد... از رشد شروع کنید**
پاسخ:
سلام
واقعا چرا آی دی تلگراممو میذارید اینجا؟! :)
چه عجب یه نفر حرف ما رو فهمید!
خوشم اومد از نظرتون به شددت!! :)
چشم میخونم...

تعبیرتون جالب بود در مورد شهادت چون منم ارزو داشتم قبل از سفر کربلا وهنوز هم دارم 
پس بهش فکر کردم دیدم خیلی فاصله دارم 
خواهرم همیشه مشکل از فاعلیت فاعل نیست گاهی از قابلیت قابله
خدا در کرمش بازه ما ظرفهامون رو وارونه گرفتیم
دردهاتون قشنگه به شرطه اینکه به نا امیدی ختم نشه
به شرط اینکه شما رو توی آغوش خدا بندازه
یا علی
پاسخ:
:)
مگه از توی بغل خدا جای دیگه ای هم میشه رفت؟
بیرون از بغل خدا عدمه...
دعا کنید...ممنونم
یا علی و علی یارتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">