پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

کربلای حسن علیه السلام...حسرت

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۲۱ ب.ظ

به عاشورای شصت و یک هجری قمری دعوت شدم...

به کربلای غربت حسن بن علی علیه السلام...

به مسلخ حرمت شیعه زهرا سلام الله علیها...

و چه سخت و سنگین است حسرت طرماح...

چه سخت است زنده بودن بعد از غروب عاشورا...

آن هنگام که ناموس شیعه سیلی می خورد...

و چه جانکاه دردیست بودن کنار دخترک مظلوم زمانی که با چشمهایش غم غربت مولایش را فریاد می زند...

غم انکسر ظهری را...

ده روز به شماره ده روز...

و امروز عاشوراست

سلام بر تشنگی

سلام بر عطش

اشک وداع می ریزیم بر از دست دادن حسین

بر غربت

و با تمام وجود فریاد وامظلوماه سر می دهیم...


السلام علی الحسین

و علی علی بن الحسین

و علی اولاد الحسین..همان هایی که در آخر الزمان سیلی خور حسینی بودنشان هستند...

و علی اصحاب الحسین...یازهرا تو خود به فریاد ما اصحاب خطاکار حسین برس

دریاب مارا مادر...


پ.ن: سلام به همه عزیزانم! شرمنده از غیبت به یکباره بی خبر!! عذر تقصیر..

کاملا به یکباره به اردوی جهادی سیستان دعوت شدم.. اون قدر کار داشتم که حتی فرصت خداحافظی نشد!

همین امروز رسیدم..

پ.ن: متن بالا در زمان برگشت از جهادی وقتی سوار ماشین بودم با اشک نوشته شده...

این متن یک اشک نوشت جهادی است...

پ.ن: التماس دعا...

 

 

 

 

نظرات  (۱۶)

merC
پاسخ:
خواهش ولی برای چی لطفا؟
خیلی ذلم اردوهای جهادی میخواد...
قبول باشه از شما
التماس دعا
پاسخ:
منم خیلی دلم می خواد...
عید ت مبارک 
پاسخ:
همچنین :)
۰۵ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۱۷ ســـــــــــــر باز
السلام علیک یا اباعبدالله

قبول باشه انشاءالله

توفیقاتتان روز افزون
پاسخ:
السلام علیک یا اباعبدالله...
ممنونم...
التماس دعا دارم..
۰۵ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۵۶ زهرا احمدآبادی
سلام .خدا قبول کنه...

التماس دعا
پاسخ:
سلام
ان شاء الله..
محتاجیم به دعا
سلام.
خوش به حالتون. قبول باشه
زهی سعادت..
پاسخ:
سلام
حال ما الان حال سرگشتگی و حسرته...
احساس میکنم یه خوواب خوب بود توی یه شب بهاری...
یه رویای قشنگ...
چیزایی که نوشتم همش احساس صادقانه من بود...عاشورای 61 هجری قمری و حسرت طرماح...
۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۷:۳۷ ســـــــــــــر باز
ای کربلای حسین، هم در عنوان و هم در متن فکر کنم به اشتباه نوشته شده کربلای حسن
پاسخ:
:)
نه! اشتباهی پیش نیومده... من نوشتم کربلای امام حسن علیه السلام...
۰۶ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۹ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

نصیب ما که نشد

امیدوارم شما استفاده لازم را برده باشید

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام
فکر نکنم استفاده لازم رو برده باشم...
توی متن معلومه که حسرت دارم...
حسرت طرماح..
سلامت باشید
بازم من نفهمیدم چرا کربلای امام حسن
شفاف سازی کنید لطفا:)
پاسخ:
سلام
می دونی تفسیر شخصی من این بود که چون امام حسن علیه السلام هم توی دوران امامتشون و هم الان بعد از شهادتشون غریبن و با غربت زیاد به شهادت رسیدن...
وضعیت شیعیان... و حتی اهل سنت ...
غربت توی بعضی مناطق بیداد میکنه... :(
برادرم سمت هرمزگان کار میکنه(همین کار جهادی) و میگه که غذاشون فقط ماهی رودخونه ست و هیچ اطلاع دستی از مسائل شرعی خودشون ندارن اما به شدت محبت اهل بیت توی دلشونه!
ما خیلی داریم در حق مردممون کم کاری میکنیم! :((
۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۴۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤
یاحسن کریمم....
پاسخ:
یا حسن علیه السلام
یا غریب مدینه

التماس دعا
پاسخ:
شدیدا محتاجیم به دعای شما عزیزان..
خیلی نیاز به دعای خیر دارم!
۱۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۳۰ آفتابگردون ...
آخییییییییییییییییی خوش بحالت
من و که کلا پدرم اجازه نمیده اینقد دور و لب مرز برم:| نهایتش یه روز دلش بسوزه بگه یکی از شهرستانای نزدیکو برو:( 
یکم از اونجا تعریف میکنی؟ چه طور بود  چه کارایی کردین 
 و....
پاسخ:
همین که میخوای بری خودش برکت کارتو زیاد میکننه هرجایی که باشی..
همین نزدیکا هم خیلی کار هست. من توی شهرستانای اطراف تهرانم یه عالمه جا میشناسم که کار لازم داره...
کار قابل توجهی نکردم. همه زحمت روی دوش بچه های دیگه بود...
من واقعا کاری نکردم که قابل ذکر باشه..بدون ذره ای تواضع یا تعارف میکم...

ما التماس دعا داریم از شما که اهل جهادید...
پاسخ:
اهل جهاد؟!!
یه اشتباهی پیش اومد ما یه دوروزی کنار بچه های اهل جهاد بر خووردیم... از ذوقم اومدم اینجا نوشتم
آن را که خبر شد خبری باز نیامد...
سلام
سال نو مبارک
روزهات سرشار از نشاط و سلامتی وآرامش و آگاهی
میلاد حضرت مادر هم مبارک
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون از دعای خوبت عزیزممم :)
بر شما هم مبارک باشه این روز...
۱۱ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۴۰ انسان نیازمند
سلام

روزتون مبارک. روز مادرتونم مبارک

همیشه شاد و سلامت باشید
:★
پاسخ:
سلام
ممنونم
همچنین شما... :))
۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۳ سیده فاطمه موسوی
سلام
جدی؟! 
به به چه قشنگ و جالب
سال نو رو چه قشنگ شروع کردین
ان شاالله سال پر از خوبی و برکت باشه براتون :) 
پاسخ:
سیده خانوم سلام به خوودت و سلام به صاحب اسمت..
اونایی که زمینه شو جور کردن که من بتونم سالمو توی کربلای امام حسن علیه السلام شروع کنم بیشتر سود کردن! :)
ان شاء الله برای هممون سال خوب و پر برکتی باشه امسال..
ان شاء الله سال ظهور...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">