پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

خبر خوش

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ب.ظ



سلام به همه دوستان و عزیزان

گفته بودم آزمایشی باید بدم

امروز نتیجه آزمایش رو به دکتر نشون دادم...


دوستان، خواهران، برادران، عزیزان!

حال قلب ما خوب است و می توانید با خیال راحت در آن به صورت دائمی اسکان گزینید! :)

البته اجاره بها به صورت یک صلوات بر محمد(صل الله علیه و آله و سلم) می باشد.

اجاره بها نقدا دریافت می شود! :)

خدا رو شکر

واقعا عذر میخوام اگه نگرانتون کردم! حلال کنید.

شرمنده م!!



نظرات  (۲۵)

۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۸ ♥ محجبه ♥
اووووووول :)))
پاسخ:
السابقون السابقون
اولئک المقربون
توی بهشت ان شاء الله اول!
:)
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۹ ♥ محجبه ♥
خدا رو شکر که خوبی :)))
پاسخ:
بله خدا رو شکر!
خیلی خدا رو شکر
فقط باید یه مدت از استرس دوری کنم تا این حالت کاذب هم رفع بشه!
پس اجاره بها چی میشه؟!!
آخ ببشخیییددد


++ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
چون اولی بودی میتونی خودت غرفه رو انتخاب کنی! هرجا دوست داشتی بشین راحت باش الان هنوز جا زیاده!خخخخخخ

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
:)
خدا را شکر هزار مرتبه

برای منم دعا کنید آزمایش مشابهی دارم که خیلی نگرانم کرده :(
پاسخ:
سلام
ان شاء الله که خیره!
حتما سلامتید.
 از نتیجه بیخبر نذارید منو! حتما بهم بگید!
در ضمن اجاره بها؟ :)
الحمدلله علی کل حال
اجاره بها پرداخت شد
پاسخ:
الحمدلله علی کل حال! من این ذکر رو خیلی دوست میدارم! :)
رسید باید بدید بانو! :)
سرخوش جان عزیز 
تو سن تو‌کسی بیناری قلبی نمیگیره
نترس هبچیت نمیشه فقط سعی کن بدون استرس زندگی کنی...
پاسخ:
عزیزم پدرم همین موقع مشکل قلبیشون بروز کرد و البته خودم توی دوران بارداریم مشکل  بی نظمی ضربان قلبی داشتم شدیددد...
البته شما هم سن بنده رو نمیدونید! :)
ولی اجاره بها یادتون نره! :)
استرس زندگی ماها زیاده...
برای ارامش دلمون زیاد دعا کنید
ممنونم
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۲ چشم به راه
الحمدلله علی کل حال
پاسخ:
ممنونم!
:)
الحمدلله .... 

خب شکر ... 

نقدا پرداخت شد ... 
پاسخ:
ممنون
خوشحالم که امشب باعث شدم یه تعداد از انسان های نیکو صلوات بفرستن! :)
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
شکر خدا به خاطر سلامتی و نعمت های بی نهایتش
سلام خاله
خوبین؟
من خوبم و الان بسیار خوشحالتر شدم که دیدم شما
هم خوشحالین

پاسخ:
سلام علی آقا! :)
خوبم
خدا رو شکر که خوشحالید! :)
اللهم صل علی محمد آل محمد و عجل فرجهم که شما هم خوشحال وخوبید!
موید باشید علی آقای گل!
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۸ انسان نیازمند
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

خدارو شکر

:★
پاسخ:
:)
واقعا بچه های بلاگ رو دوست دارم!
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
به به بعد از مدتی سرزدم چه خبر خوشی هم دیدم :)الهی همیشه سلامت باشید در پناه امام زمان (عج)
الحمدالله علی کل حال
عاقبت بخیر باشید ان شاءالله
پاسخ:
:)
ممنونم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
همچنین شما!
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۱۰ ♥ محجبه ♥
آجی خودت یه جا خوب برام بذار کنار :))
پاسخ:
جات خوبه خوبه! مگه قلب من کم جاییه؟
شاید یهو دیدی دری به تخته خورد ما رفتیم بهشت. اون وقت تو هم اون توی قلبم با من میای بهشت! :)
البت بعیده ما زودتر از شما بریم بهشت!
الحمدلله
سربزنید
پاسخ:
ممنونم
کجا؟ وبلاگ؟
چشم
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۲۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
نگفته بودی قلبت بوده!!
خب خداروشکر که ما از یه شام محروم شدیم 

:))
ان شالله تنت سالم و دلت خوش باشه
پاسخ:
سلام
منتظر شامی شما؟
گشنگی بد دردیه! بیا خونمون خودم بهت بدم به جای آرزوی مرگم دعا برای سلامتیم کنی!خخخخخخخخ
ممنونم. همچنین شما!
اجاره بها؟!
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۳۹ آفتابگردون ...
سلام خانومی

خداروشکر که خوبی
چت شده بود مگه؟
پاسخ:
سلام عزیزممم... خوش اومدید به خوونه دل ما!
ضربان قلبم به شدت قرر می داد خانوم دکتر!
امروزم باز همین جور شدم!
اصلا توی خواب بدجور نفسم گرفت!
اذیتم می کرد گفتم برم دکتر...
اونم گفت به خاطر فشارای عصبی طولانی مدت بوده...
عیب نداره. فشارای عادی زندگی بود اما خب من لوسم! :)
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۰۳:۵۸ محمد امین احسن مقدم
درود

به حق عمه ی سادات خانم حضرت معصومه( روحی فداه) عاقبت تون بخیر باشه و مهربونی تون ماندگار.

گل صلوات از طرف شما تقدیم به خاتم الاولیاء (عجل الله تعالی فرجه الشریف).

ایزدا درود فرست بر برگزیده و دودمان برگزیده اش و شتاب نما در گشایشان

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:
سلام آقا محمد امین عزیز! :)
خوش اومدید!
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اجاره بها رو خوب پرداخت کردید ها! :)
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۰۵:۳۵ زهرا احمدآبادی
سلام ..خوشحالمون کردید

خدارو شکر

سلامت و تندرست باشید

التماس دعا
پاسخ:
سلام
خوشحالم که خوشحال شدید! اونجوری فضای دلم پر ازخوشی میشه. بی اغراق میگم که خیلی شما ها رو دوست دارم!
همچنن شما!
محتاجیم به دعا خانومم! :)
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
الحمدلله
پاسخ:
ممنونم!
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۳ مــ. مشرقی
سلام خب خداروشکر :)
پاسخ:
سلام عزیزممم :)
ممنونم
اجاره بها؟ :)
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۸ شیکسون (^_^)
خوبه خدارو شکر :)
ان شاء الله کلا مشکل حل میشه ^_^
اجاره بها هم همون موقع خوندن پرداخت شد :دی
پاسخ:
ممنونم :)
ان شاء الله

ممنومم!
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
:))
خوشحالم کردید که اومدید به قلبم!
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۲ مهدی ابوفاطمه
الحمد لله
موفق و سربلند باشید
پاسخ:
:)
سلام!
اجاره بها؟!
همچنین شما!
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۵ ❤منتـــظر المـهـدی❤
الحمدلله رب العالمین....
پاسخ:
الحمدلله .. :)

۱۰ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۱۳ آفتابگردون ...
آخی نازی...

عیبی نداره عزیزم چیز مهمی نیس فقط باید سعی کنی به زندگی به اندازه ارزش بی مقدارش بها بدی نه بیشتر!
حتما بهت پروپرانولول دادن نه؟
ان شاء الله که زنده باشی و سلامت

پاسخ:
:)
چشم... :)
ممنونم. همچنین شما! :)
بله پروپرانولول دادن ولی من اگه اونو بخورم نفسم میگیره! هههه
استراحت میکنم بهتر میشم...

خداااااااااااررو شکرررررر
واقعا خوش حال شدم
آخی چقدر این روزا استرس داشتی و اذیت شدی
ولی خدا روشکر که حل شد:))
پاسخ:
سلامت باشی عزیزمممم...
ممنونم!
نگرانم نباش الان خیلی بهترم! :)
خداروشکر
ایشالله همیشه روبه راه باشی
پاسخ:
ممنونم
ما هم همین طور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">