پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

ماه و ماهی(بعدا تکمیل می شود)

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹ ق.ظ


دوستی وقتی پست ماهی کوچولو رو (همون داستانه) رو خونده بود، ازم انتقاد کرد که چرا از نگاه ماهی به این داستان نگاه کردی؟

چرا از نگاه ماه نه...؟

اون موقع بهش جواب دادم چون من ماه نبودم؛ من ماهی بودم..

الان که فکر می کنم می بینم چه قدر درست گفتم! من همیشه ماهی بودم! همیشه به جز یه بار...

میام براتون داستان ماه بودنم رو که مربوط به سال های خیلی دوره تعریف می کنم...

اما الان و این موقع نه...

ولی ماهی بودن می ارزه توی وادی محبت! :)

از این که با ماهی بودن باعث بشی گنجت زنده بمونه خوشحال خواهی بود! :)

نظرات  (۱۰)

۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۵:۰۷ ❤منتـــظر المـهـدی❤
بعله ...
پاسخ:
مبارکه!
زیبا بود
پاسخ:
حالا بذارید تکمیل بشه...
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۶:۵۹ سیّد محمّد جعاوله
چه خوب
پاسخ:
یعنی الان دلتونو صابون زدید برای یه داستان عاشقانه؟!!!
:)
سلام منتظریم که بنویسید
ببینیم این یکی هم به خوبی قبلی میشه
پاسخ:
سلام
شاید نشه! چون من تجربه ماه بودن ندارم خیلی...
منتظریم.
پاسخ:
:)
چیزی متوجه نشدم
بعدا توضیح بدین انشاءالله جا بیفته
پاسخ:
داستان ماهی کوچولو رو خوندید قبلا؟
اگه داستانو بخونید خیلی چیزا دستتون میاد.
سلام
مردم چه دوستایی دارند 
پاسخ:
دوستای بدی نیستن! یعنی اصلا خوبن...
چه طور؟
راستی سلام
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۵ انسان نیازمند
سلام بانو

اعیاد مبارک

انشاالله زیارت و سلامتی عیدی بگیرید

:)))
پاسخ:
سلام
ممنونم
عید شما هم مبارک. :)
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۴۹ محمد محمدیان
ولادت امام حسین ( ع )  و حضرت ابوالفضل ( ع)  و حضرت سجاد ( ع ) بر شما مبارک باد
پاسخ:
همچنین بر شما! :)
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۴۱ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

ماه ماهی را بغل خواهد کرد ...
پاسخ:
سلام
بغل نکرد! هیچ وقت!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">