پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

کلنا عباسک یا زینب

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۵۰ ق.ظ


آقا جان تا همان جا که غیرت مردانه علوی مان یاری کرده و قدرت بازوی زار و نزارمان اجازه داده، با دل و جان از عمه ات بانو زینب سلام الله علیها پاسداری کرده ایم..اما آقاجان تا نیایی گره از کار ما باز نشود..
داعش و تکفیری و سلفی و وهابی بهانه است...
غربت شیعه فقط با آمدنت درمان می شود...
به خدا که ما که در نبودنت سرباز توایم؛ با آمدنت سر بازی فراموشمان نمی شود..
آقا جان شما بیا... ما جان که هیچ دل و دین فدای تو می کنیم...
که سر که نه در راه عزیزان بود...
بار نه اضافه ای بیش نیست...

اصلا سر را می خواهیم چه کنیم اگر در راه تو نرود...

پرچمت را در بلندای حرم عمه جان زینب نگاه می داریم تا در روز آمدنت، زمانی که ندای انا بقیة الله طنین افکن می شود؛ از راه دمشق به سمت تو گسیل شویم...

کلنا عباسک یا مهدی...







پ.ن: دلم برای آقای همسر تنگ شده! خیلی دلم تنگ شده...
پ.ن: روز جوان رو بهتون تبریک میگم.فکر کنم اکثرا جوان محسوب میشیم.


نظرات  (۲۴)

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۵:۲۹ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خدا همسرتون و حفظ کنه بحق علی اکبر علیه السلام ...
پاسخ:
سلامت باشید...ممنونم
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۶:۳۳ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
پاسخ:
خب مسلما به شعرای ناب شما نمیرسه و اصلا هم قابل قیاس نیست!
یا علی مدد.
هستیم تا آخرین نفس
پاسخ:
مستدام باشید!
سلام
اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری

این روز میلاد بر شما هم مبارک باشه.

آقای همسر کجا تشریف دارن که دلتنگ تون کردن؟!
پاسخ:
سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
سلامت باشید
سفر یه جای دور
خداانشاالله‌همسرتون‌روسالم‌بهتون‌برسونه.
اگرمضطرشدید،دعایتان‌مستجاب‌است.ماراهم‌دعاکنیدخواهر...
پاسخ:
شما هم سلامت باشید! :)

مضطر؟!! نمیدونم...وقتی خودمو با خیلی افراد دیگه که مبتلا هستن مقایسه میکنم شرمم میاد به خودم بگم مضطر. وقتی میبینم کسانی هستن که چندین برابر من مبتلا هستن اما هنوز روحیه خودشونو حفظ کردنو امیدوارن به و هنوز صبر دارن...
من واقعا نمیدونم میشه منم ابراز اضطرار کنم؟!

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۵۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

خدا بهتون عزت و آبرو توان بده دررکاب حضرت باشید تا شهادتتون 
:)

پس این بود!
از اون آیکون قشگنا لازم دارم الان :))))



پاسخ:
سلام :)
همچنین به شما!

پس این بود؟! چی؟
همین آی دی ت کلی قشنگی داره...آیکون میخوای چی کار؟
سلام

ان شاءالله که حقیقتا سرباز آقامون باشیم در همه ی زمینه ها..

...
دعا کنید براشون .. خلوت با خدا و دعا کردن بهترین مسکن برای دلتنگی هاست:)
پاسخ:
سلام
ان شاء الله
البته هنوز خیلی فاصله دارم با سربازی آقام ولی چشمم به کرم و بزرگی این خاندانه و ربوبیت و پروردگاری خدای مهربونم!

حتما!
ممنونم
سلام
قبلن میترسیدم از این حرفا به اقا بگم ، بگم بیا و ، برات می میرمو ، فداییت میشم ....
میترسیدم داستان کوفه و تائبین بشه
اما الان دیگه طاقتم طاق شده آقا تو رو جان مادرت بیا ، بقرآن دیگه نمی دونم به چه ریسمانی چنگ بزنم
پاسخ:
سلام
میدونی حرف شکل لطیف عمله!
تا نتونیم چیزی که میخوایم انجام بدیم و بشیم رو بگیم که نمیتونیم اونو به مرحله عمل برسونیم! البته از زیاد گفتنش هم باز نتیجه گم شدن و نرسیدنه ها ولی بهترین کس خدا و خود حضرت هستن برای گفتن! چون واسطه فیض حضرت هستن! ما میگیم آقا بیا ما در رکابتون باشیم و میگیم اگه میخواید در رکابتون باشیم خودتون باید توفیق بدید! ما خودمون هیچی نیستیم!
یکی از اشتباهات کوفیا این بود که فکر کردن خودشون عددی هستن! اونا هم امام رو برای خود امام نخواستن! امام رو برای خودشون بخوایم و بدونیم که اگه لطف و عنایت حضرت نباشه ما هیچ غلطی نمیتونیم بکنیم و هیچی نیستیم! بگذریم که از کوفیا اونایی که حضرت رو واقعا خواستن به حضرت رسیدن!
ان شاء الله خود حضرت توفیق بدن برای خدمت در رکابشون!
بر شما هم مبارک

تلخی فراق با شیرینی وصال گوارا می شود
پاسخ:
سلامت باید!
با نظرتون لبخند زدم! ممنونم!:)
تصور این که دوباره برگردن لذت بخش بود! :)

همسرم هم رفتنی هستن!
باید عادت کنم...
سلام
موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنون سلامت باشید!
التماس دعاهای من یادتون نره!
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۴۶ محمد محمدیان
سلام

مگه آقاتون کجاست ؟


پاسخ:
سلام خوب هستید؟
سفر
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۴۶ محمد محمدیان
خواهی که ببینی رخ پیغمبر را
بنگر رخ زیبای علی اکبر را
در منطق و خلق و خوی او می بینی
با دیده ی جان محمدی دیگر را
*میلاد شبیه ترین آینه ی پیغمبری مبارک*
پاسخ:
:)
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۴۷ محمد محمدیان
یکی از رفیقام جز تکاوران سپاه ست که چند وقت پیش از خان طومان اومده


**
مطالبی میگفت که باید شرمنده فداکاری هاشون باشیم .
پاسخ:
نگفته شرمنده ایم!
همین که دارن با سینه گشاده و سپر شده شون از حرم عمه جان محافظت میکنن اونم در مقابل یه چیزی که مثل سرطان از هر طرف بزنیش دوباره از یه طرف دیگه رشد میکنه!
همین برای شرمندگیمون بسه!
الهی آمین
روز و عید شمام مبارک :)
پاسخ:
:)
ما از اون جووناشیم که پیر شدن! :)
سلام. دستی که گل هدیه می دهد خودش هم بوی گل میگیردhttp://www.tourismonline.co/images/news/a45/1394/05/10/O5uQ7.jpg چقدر وبلاگت نازه!خیلی قشنگه از زحماتت ممنونم.کاری میکنی حسودی کنم ها
گاهی ارزش واقعی یک لحظه را تا زمانی که به یک خاطره تبدیل شود نمی فهمیم...http://www.tourismonline.co/images/news/a45/1394/05/09/G6aQ9.jpg
پاسخ:
سلام
:)
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام بانو
عیدتون و روزتون مبارک باشه
خدا شما رو در کنار همسرتون سالم و در راه خودش حفظ کنه

یاعلی

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام سمای اسمونی!
ممنونم! سلامت باشید!
علی علیه السلام یارتون!
بسیار عالی
پاسخ:
ممنونم!

من به آمار زمین مشکوکم 
اگر این سطح پر از آدمهاست
پس چرا اینهمه دلها تنهاست!
بیخودی میگویند هیچکس تنها نیست
چه کسی تنها نیست!
همه درجمع ولی تنهایند
من که تردیدم تو چطور؟!

عزیزم برات بهترین آرزو رو میکنم و اونم چیزی نیست جز اللهم عجل لولیک الفرج...
پاسخ:
سلام :)
خیلی ممنون از این دعای پر برکت!
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۴۵ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

حق

"باشد تا در پناه حضرتش رستگار شویم"
پاسخ:
سلام.
ممنونم
سلام خانم همیشه برای من سوال بود که وقتی من خودم با رفتارم نشون نمیدم که منتظر واقعی امام هستم پس برا چی باید برا فرج و ظهورش دعا کنم, اما از پاسخی درباره نظر یکی از دوستان دادید فهمیدم و جواب سوال خودمو گرفتم, ممنون خدا خیرت بده
پاسخ:
سلام تابان عزیز! :)
چی گفتم؟!
از من برای خودتون فیلسوف نسازید!

راستی خانم پرواز همسرتون سوریه تشریف دارن؟ خواهش میکنم جواب سوالمو صادقانه بدید, تو خصوصی پرسیدم که همه متوجه نشن
پاسخ:
سلام.
نه سوریه نرفته بودن. یه مسافرت عادی بود که الان خدا  رو شکر برگشتن.
چیزایی که به عنوان زیرنویس مینویسم الزاما به محتوای پست ارتباطی ندارن.
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۰ محمد محمدیان

خواهی که در پناه کرامات سرمدی / ایمن شوی زفتنه و ایمن زهر بدی

لبریز کن زعطر گلِ نور سینه را / با ذکر سبز یک صلوات محمدی . . .

تعجیل در فرج آقا صلوات

پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۸ زهرا فاطمی
سلام
در طول روز چقدر به یاد مولا هستیم؟ چقدر باید باشیم؟
استاد اخلاقی می فرمود هر ساعت، دعای سلامتی حضرت حجت را بخوانید.. خود این هر ساعت خوندن، دقت و مراقبت می خواد.. دعایمان بفرمایید بتوانیم به یاد حضرتش باشیم که اثرات فراوانی در همین یاد و ذکر الهی است..

شاد باشید و سرزنده .. عیدتان پر باشد از برکت و توفیق
پاسخ:
سلام.
ممنون
خدا حفظشون کنه:)
پاسخ:
ان شاء الله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">