پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

در مسلک ما معنی پرواز چنین است، با بال شکسته به هوای تو پریدن …

پرواز سپید

سلام.
اینجا آسمان قلب من است جایی که در آن پرواز می کنم. ابرهای تخیلاتم، نم نم غصه هایم، برق نگرانی هایم، و نسیم امیدهایم را در آن خواهم دید. . مهدی خورشید این آسمان
مهدی جان
در مسلک ما معنی پرواز چنین است
بابال شکسته به هوای تو پریدن



از آنجا که اسلام دینی سیاسی ست بدون شک من به مسائل سیاسی هم خواهم پرداخت.




دوستان عزیزم که به این آسمان سر می زنند؛ لطف کنند و از درج نظراتی همچون عالی، خوب بود، حرف نداشت، ++(با هر تعدادی)، لذت بردم و ... خود داری کنند!تا الان تایید شده و البته پرواز سپید، از نویسندگان این نظرات به خاطر حسن نیتشون به شدت سپاس گذار بوده و هست! ولی این دست نظرات، همیشه نویسنده وبلاگ رو به شدت دچار رعد و برق روانی کرده است! اگر واقعا از مطلبی لذت بردید اما حرفی برای گفتن نداشتید لطفا فقط به ذکر یک صلوات اکتفا کنید! خیلی خیلی ممنونم.



*اگر بتوانیم بال‌های عاطفۀ خود را برای عموم مردم بگشاییم، پرواز خواهیم کرد و اگر مانند ابرها بر سر همۀ انسانها سایه بیفکنیم، باران خواهیم شد



اگر از بالا نگاه کنیم مشکلات را کوچک خواهیم دید و هرچه بالاتر برویم جاذبۀ زمین برای ما کمتر خواهد شد، آنگاه می‌توانیم پرواز را تمرین کنیم.*
* استاد پناهان*

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

باد و محمدی

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ق.ظ

به نظرتون وقتی باد از بین بوته های گل محمدی رد میشه، خار های محمدی تنشو زخمی میکنن؟؟

۹۴/۱۰/۰۲
پرواز سپید

باد

خار

زخم

گل محمدی

نظرات  (۱۰)

سلام خاله جونم حالتون خوبه ان شاءالله .. گل از رقص باد که برایش به نمایش میگذارد لذت میبرد از نوازیده شدنش .پس نمک نشناسی نمیکنه که تن باد رو زخمی کنه
پاسخ:
سلام. عزیزم خیلی برام دعا کن.
تو ذاتشه کاری نمیشه کرد! اگه محمدی خار نداشته باشه تنش زخمیه و میمیره!
چشم فقط حال آقا پسر گلتون خوب شد
پاسخ:
حال پسرمون خوب شده ولی حال خودمون هنوز نه
پسرمون فقط لنگ این بود که منو از درسم بندازه!:))
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۰:۱۲ صحبتِ جانانه
:|
پاسخ:
خو اییی ینی چیییی؟؟؟؟!!!!
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۳ لبیک یا خامنه ای
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام آبجیم..
اینجا چه خبره؟
گفتم چند روزی میرم با خودم باشمو برگردم..لازم بود...یلدای امسالو باید تنها میگذروندم...بازم تنها نشد...من بودمو درد...که تا صبح همراهم بود...اما یادش بخیر...شب خوبی بود...جای شما واقعا خالی…

آدما معمولا وقتی مسافرشون میره سفر غمگینن و موقع برگشت خوشحال...اما اون شب اربعین دوباره ای به پا شد...اربعینی که در دل خود آیات ها و ابرها ی زیادی داشت...ابرهایی که با تراکمشان می باریدندو بوی خاک را در فضا پخش...(گفتم ظرفیت موندن ندارم)

اگه دنبال ناراحتی بگردم تو پست اول کلمه هایی هست برای ناراحت شدن...اما دلم نمیاد از آبجیم بگیره...بی خیال..پس خواهش می کنم شما هم ناراحت نباش عزیزم...هر چند احساس پاکتو دوس دارم،حتی ناراحتیتو دوست عزیز من..
در مورد برخی کلمه ها میشه ساعتها نوشت..اما این جمله که پررنگ تره انتخاب کردم:

براتون واقعا خوشحالم.چون یه راهی پیدا شده که ابراز محبت کنید.یعنی اینجوری احساس می کنم که دارید عشق بازی می کنید...

بیا *******  نظرمو ببین...

دوستت دارم ...

راستی بار دومه داری میگی زشت ها...درسته منم مثل شما،شمارو ندیدم و میدونم شوخیه اما اینم میدونم خالق من همه چیزو زیبا آفرید آبجی زیبای من...حالا من هیچی..اما بعضیا کم صبرنو زود باور  ؛ ) مواظب خودت باش


یافاطمه(س)

پاسخ:
سلام عزیزززز دلم!
همین الان داشتم بهت فکر میردم که نکنه نیاد!!! :((
؟؟؟؟
زشت اونه که نباشه! خوبه؟ مجبوری همیشگی باشی تا من بهت نگم زشت! :)))
قبلا کی بهت گفتم زشت؟چرا حرف توی دهن ادم میذاری؟!! آقا یکی رسیدگی کنه!
در ضمن قمیا به کسی که میخوان چشم نخوره هی میگن زشت! :) مخصوصا اونی که خیلی دوستش دارن.


قلبمو بهم ریخت کامنتت خواهرم! :(
احساس خوبی ندارم از خوندن این کامنت راستش! ناراحت نشدم ها!
کدوم پست ناراحتت کرده عزیزم، بگو برش دارم. ناراحتی نداره! هر کاری بگی همونو انجام میدم!
فکر کنم پستی رو که اذیتت کرده بود حذف کردم.
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۸:۱۴ یافاطمه(س)
ناراحتی نداره عزیزم...ناراحت نیستم باور کن..دوباره میام آبجیم..یافاطمه(س)
پاسخ:
دوست دارم...
دوستت دارم...
دوستت دارم...
دوستت دارم...
دوستت دارم...
....
۰۲ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۰ ♥ محجبه ♥
:)))
پاسخ:
:)
۰۲ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خب ما مطلب بادو از کجا بخونیم ؟؟؟
پاسخ:
هههههه
باشه برش میگردونم.

۰۳ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۹ محمد امین احسن مقدم
سلام
صاحب بادها تو کتابش میگه بادها ماموران ما هستند.
داستان در مورد بادها زیاد شنیدیم. باد وقتی میاد لای گل سرخ های دشت قمصر، وقتی دیداری تازه میکنه با محمدی های مست از شادی، حسابش را می کند که هر گرفتنی را دادنی هست. می نشیند پای خنده هاشان، زخم می خورد بازی می کند، زخم می خورد، می رقصد با دخترکان عفیف متصل، زخم می خورد. حسابش را کرده، زخم می ارزد به آمدن در بین گل های کوچک و پاک. وقت خداحافظی. زخم تنش اینقدر زیاد می شود که دیگر باد نیست، می شود نسیم های ملایم صبحگاهی کاشان. نسیم همان باد عاشق شده است. باد که عاشق شد، نسیم شد، رفت در همان دشت قمصر لای گل بوته های محمدی دیگر تاب بالا آمدن ندارد. برای همیشه تو بغل گل می ماند و می خوابد. گل را که آمده عشق بازی با آب دیدند، از ریشه که جدا شد، نسیم هم همراه ش میاد. نسیم میشود نماینده، می شود بو می شود رایحه ناب گل و آب.
بادها، نسیم که شدند، ماموران عاشق پیشه می شوند...
پاسخ:
سلام
تا حالا ندیده بودم کامنت از متن بهتر بشه!
عالی بود لذت بردم! ممنونم!
من با متن قوی مست میشم واقعا سرخوشم کردید با این نوشته! ممنون
۰۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۲ محمد محمدیان
خب فکر نمیکنم
چون عطر گل های محمدی بدن شو دوباره خوب میکنه

پاسخ:
خوبه .
:))
نه
خارها با گل چین ها دشمنند نه با گل نواز ها
پاسخ:
واقعا لذت بردم! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">